Terug naar overzicht
Een fotopresentatie van bruid en bruidegom van baby tot de grote dag. Een veilig van kunstwerkjes die bruid en bruidegom moesten maken op hun vrijgezelle. Een ken je man/vrouw spelletje. Bruid en bruidegom moesten met de rug naar elkaar enkele meters uit elkaar gaan staan en dan beurtelings vragen over de ander beantwoorden. Als het antwoord juist was mocht diegene één stap dichter naar zijn partner bij fout antwoord een stap verder weg. Een filmpje "the making of" van het huwelijksaanzoek tot de voorbereidingen van de grote dag en de dag zelf. ...
Zullen je gasten geen speciale act in petto hebben als verrassing ? Je moet niet te veel zelf voorbereiden, de gasten maken zelf de ambiance aan de tafel wel ! En na het hoofdgerecht zal de dj stilletjesaan wat muziek opleggen om de sfeer erin te brengen !
Je kan vragen of iemand van plan is om een speech te houden.
Awel ik ging net zeggen... wij zouden tussen voorgerecht en hoofdgerecht een speechke geven. Tegenwoordig is dat echt 'in' en dan zijn we er ook vanaf :)! Wat ook veel gedaan wordt is foto's en verhalen van op de vrijgezellenavond tonen/vertellen. Ik persoonlijk denk dat er al genoeg ambiance gaat zijn na de dessert en zou het helemaal niet zien zitten om tussen de gerechten door ook nog opdrachtjes / verhalen / ... mee te maken. En ik denk ook dat mensen gewoon met de mensen aan tafel een babbeltje zullen slaan. Meestal zijn dat vrienden / familieleden die elkaar niet elke week zien en hebben ze ook wat bij te praten / roddelen :) Maar dat hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel tijd er tussen de verschillende gangen zit, hé :)
Idd, zoals Rieke zegt: meestal wordt dat wel voorzien door vrienden! Ook de dj begint vanaf het dessertenbuffet al liedjes te spelen met het oog op het dansfeest, dus dat komt wel goed!
Ik zou eerder de omgekeerde vraag stellen: hoe voorkomen dat je gasten sketches en dergelijke beginnen te doen? We zijn daar absoluut niet voor, ook niet voor spelletjes en inbraken in je woning om overal goudvissen in kommetjes te zetten of zo... Ik hoop dus op een rustige diner. Bij ons is er ook geen DJ, aangezien we geen dansfeest geven. Ik hoop op veel gepraat en ambiance omdat de mensen zich onder elkaar amuseren, maar niet met allerhande gemaakte acties. Dat is natuurlijk 100% ieder zijn goesting hè... De gustibus...
Tussen het buffet en het dessert spelen mijn neefje en zijn vriendje (Duo Sander en Luuk). Waarschijnlijk zullen mijn collega's ook wel iets in petto hebben, dus daar is dan ook ruimte voor..
een tafelgoochelaar met close up goochelen...deze doen dit tafel per tafel...je zit op 10 cm van hun handen en ze doen dingen met kaarten en balletjes enz...dat je niet voor mogelijk houdt...zeker een aanrader.diegene die wij zagen was van organization services