Terug naar overzicht
Hallo Queeny, Niet mijn soort handel, maar ik was ook even nieuwsgierig. Ik heb gegoogled, maar ik denk dat ze niet meer bestaan of zo. Ze stonden namelijk ook op de site, maar daar staan ook geen gegevens meer bij. Succes met de voorbereidingen. Groeten, Patricia
dank je wel voor de moeite :)ik blijf verder zoeken groetjes
Hey, gevonden op internet: Hellegathoeve Hellegatstraat 3, Zerkegem (Jabbeke) +32(0)474 92 92 80 Een vriendin van mij is er 2 jaar geleden getrouwd en is echt wel een mooie locatie! Succes! Groetjes, Hanne
Hey, nogmaals ik, mijn vriendin heeft het volgende gegeven: Van ons was het nog een andere eigenaar, maar die heeft het nu verkocht aan de conciërge, die op de Hellegathoeve zelf woont, en daar heb ik enkel het telefoonnummer van: Verstraete Rudy: 0473/39 59 78 Voila, normaal zou je er nu weg mee moeten kunnen! Groetjes, Hanne
hey ik heb eens gebeld naar die persoon,hij heeft bewust geen site van de locatie maar ik heb wel een afspraak om eent de zaal te bezichtigen dus we zien wel alvast bedankt groetjes queeny
en ? Is het wat de moeite? en wat met de prijs? Ik heb er nl. ook al leuke commentaren van gelezen en ben nu zelf op zoek naar een locatie.