Nu Online
Momenteel zijn er 444 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje aan de bruidjes van begin april 2011

16-2-2011 5:16:30
hallo aanstaande bruidjes allemaal

ik trouw zelf op 9 april 2011 maar nu pas nadat ik m'n kleed al even heb

denk ik maar pas aan het weer ...ik heb alleen maar m'n kleed en geen stola of bolero

hoe pakken jullie aan?

aangezien ik geen idee heb wat voor weer of hoe koud het zal zijn vrees ik dat ik voorzorgen

moet gaan nemen , als ik aan de gezegde aprilse grillen denk word ik al wel beetje somber

tamara
9-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 683

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik16-2-2011 7:12:35

Hey Tamara,

Wij trouwen pas begin juni, maar gezien ik een koukleum ben, heb ik er toch een bolero bijgenomen!

Naar het schijnt geeft een zijden / voile stola ook wel warmte...

Ik zou in jouw plaats toch voor iets zorgen. Het zou jammer zijn dat je uitgerekend die dag kou zou lijden ;-).

Ellen
2-4-2011
 Meld misbruik16-2-2011 8:08:50

ik heb een soort van zijden sjaal ofzoiets, weet niet hoe het heet
het kost wel wat maar ja het is ook mooier en ander fleece dekentje é af en toe

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik16-2-2011 8:53:07

Ik ben ook zo'n koud mens maar de ceremoniemeester zei zelf: je zal u daar allemaal niet druk om maken en ge gaat dat vergeten ...
Dus hij raadde af om iets extra over mijn jurk te zetten, vooral omdat het een bustier jurk is ...

Ellen
2-4-2011
 Meld misbruik16-2-2011 9:07:06

mijne is ook bustierjurk
maar vind het persoonlijk bij mij mooier met een sjaaltje erop zo'n zijden
ieder zijn keuze natuurlijk

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik16-2-2011 9:22:01

hoi Tamara

Ik heb een stola in tule/voile voorzien, al is het maar om in de kerk een beetje 'bedekt' te zijn...

groetjes
Joyce

Sarah
18-12-2010
 Meld misbruik16-2-2011 9:51:05

Hoi,

maak je geen zorgen, op jouw mooiste dag voel je geen kou !
En ik kan het weten : ik ben getrouwd in een bustierjurk, onder een stralend blauwe hemel, maar... met een dik sneeuwtapijt (herinner je de sneeuw van de week voor Kerstmis) en bij een maximumtemperatuur overdag van -6 graden !!
En wij hebben onze foto's buiten genomen.
Ik had wel een stola, maar dat maakt op zich niet zo veel verschil. Ik had het zeker niet warm, maar ik heb ook geen last gehad van de koude.
Het is nu eenmaal je mooiste dag, en dan zorgt de adrenaline wel voor warmte :-)
Dus, zijnde een echte winterbruid, kan ik je geruststellen : maak je daar vooral geen zorgen over ! :-)
Geniet er van !

Evelien
2-4-2011
 Meld misbruik16-2-2011 10:02:42

wij trouwen op 2 april en ik heb een bolero met korte mouwen
als je graag nog een sjaal of zo bijwil, dan zou ik dat eens vragen in de winkel waar je jouw kleed gekocht hebt. Zij hebben normaal wel zo'n dingen op stock

kat
9-4-2011
 Meld misbruik16-2-2011 11:09:26

Wat een mooie dag om te trouwen ;)!

Wij hebben allebei een kleedje met nogal speciale bandjes, dus de mevrouw van de winkel raadde ons een bolero af (omdat dat toch vooral bij bustiers mooi uitkomt). Mijn verloofde gaat nog op zoek naar een sjaaltje en ik ga toch iets bolero-achtigs zelf in elkaar steken. Hopelijk is die extra warmte niet nodig zoals al die bruidjes zeggen, maar voor de veiligheid doen we het toch maar (want we zijn wel koukleumpjes en kou hebben op je mooiste dag wil je toch echt niet)

Veel plezier nog met de overige 51 dagen :)!

tamara
9-4-2011
 Meld misbruik16-2-2011 11:19:01

aan iedereen wens ik natuurlijk zo weinig mogelijk stressdagen toe want het is toch wel aan het korten , ik zal dan ook maar eens terug contact opnemen met de winkel aangezien ik nog niets heb omdat wij normaal eerst midden mei trouwden en het dan toch al goed warm is ....nu hopen dat ik er nog eentje vind :-)

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik16-2-2011 11:32:51

leuk om horen dat je op die dag geen of weinig kou voelt! interessant om weten :-) en stresspuntje minder :-)).

weet iemand ook hoe het zit met moe worden?? :-D

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik16-2-2011 14:42:46

Wij trouwen eind juni en hopen op mooi weer, maarja zoals iedereen weet kan je daar nooit zeker van zijn in België!
Vorig jaar was het een hele warme dag, dit jaar kan het helemaal omgekeerd zijn!

Ik hoop allesinds op lekker warm weer... tegen warmte kan ik goed maar ik kan écht niet tegen de koude, ik vind dat het vandaag (10°) ijskoud is buiten!

Ik heb een bustierkleedje en omdat we voor de kerk trouwen heb ik er een stola bij gekocht... nuja als het veel warmte zal geven weet ik niet, want het is een "voile".

Maar zoals men zegt... op zo een dag voel je de koude niet (hoop ik)

Thomas
9-4-2011
 Meld misbruik17-2-2011 16:44:26

Mijn vriendin heeft ook een vestje, dacht ik:)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...