TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Michele
|
16-2-2011 14:03:50
Beste Silvia, Ik heb al eens een huwelijk meegemaakt in de Kleine Graaf.
Mooie keuze! Juiste keuze!
Eten en service waren perfect, locatie ook. Veel plezier! Michele
|
|
Phaedra
|
16-2-2011 16:00:23
Hey,
Ik wil je niet ontgoochelen maar toen mijn opa er een feest hield was het eten verschrikkelijk...
Nu misschien hebben ze voor een trouwfeest een traiteur. Ik zou aan hen dus vragen wie dat is. Als het carpe diem is van Tongeren, dan is het goed (allez, heb daarvan toch heel goede reacties gehoord).
Veel succes!
|
|
Melodie
4-6-2011
|
17-2-2011 8:52:18
Hey, wij wouden het ook daar doen, tot we er zijn gaan eten... Is een prachtige locatie en vroeger kon je er ook met traiteur werken. Maar sinds 2 jaar of zo verzorgen ze zelf het eten. Wij zijn dan in het restaurant gaan testen en helaas (want was echt verliefd op de locatie) viel dat zwaar tegen.
Maar da's ondertussen wel al bijna een jaar geleden! Eenders waar je gaat, kan je best even op voorhand het eten testen.
Succes ermee!
|
|
sofie
21-4-2012
|
17-2-2011 12:13:45
Voor ons is kleine graaf ook een optie.
Heb de schoonouders eens naar daar gestuurd voor het eten in de brasserie te proeven, en jammer genoeg was dit niet te eten! ( ze hebben dit ook gemeld).
Er is dan iemand komen vragen wat er scheelde, en hij herkende het probleem wel.
Nu is er ook gezegd dat bij huwelijksfeesten alles bespreekbaar is ( inclusief eten).
Aangezien je toch altijd gaat proeven, en zelf kan beslissen wat er al dan niet op tafel komt, kan dit natuurlijk opgelost worden.
Groetjes,
|
|
Jos
|
10-3-2011 17:55:10
Beste
Namens "de kleine graaf" wens ik toch graag een reactie te plaatsen, ik ben namelijk Sales manager bij de kleine graaf en moet zeggen dat ik koude rillingen krijg van bovenstaande reacties.
Wij werken al meer dan 3,5 jaar niet meer met een traiteur, dit hebben we in het begin gedaan omdat we simpelweg geen 2de keuken hadden om feesten te voorzien.
Hetgeen boven vermeld word over het eten is een jammere zaak waar weinig over gezegd kan worden, mede door het feit dat iedereen een eigen mening heeft.
We hebben een tijdje gesukkeld met onze chefkok welke nogal wisselvallig was, en het feit dat onze leverancier niet van de eerlijkste was.
Daarom zijn er extra chefs bijgekomen welke zich uitsluitend bezighouden met de feesten. Ook zijn we van leverancier veranderd waardoor de kwaliteit van de producten enorm vooruit geschoten is.
Ik kan niet meer zeggen dan, dat ieder huwelijk bij ons mag komen voorproeven, als er dan dingen niet kloppen of niet goed zijn is alles bespreekbaar.
Meer kan ik hierover niet kwijt!
Verder een fijne dag toegewenst
Mvg
Senden Jos
De kleine graaf
|
|
wendy
27-8-2011
|
17-6-2011 12:14:57
Wij trouwen deze zomer en hebben gekozen voor de Kleine Graaf. Wij waren ook onmiddellijk verkocht voor het mooie decor en locatie van de zaal. Daar kon geen enkele andere zaal die we bezocht hadden aan tippen. We waren ook wel even bezorgd na de commentaren die we hier lazen, maar uiteindelijk valt er voor elke zaal wel wat te zeggen. Deze zaal biedt inderdaad heel wat mogelijkheden en de eigenaars luisteren naar jullie wensen. Zij streven ook naar tevreden klanten. Dus wij hopen ook dat onze verwachtingen ingelost worden.Wij gaan er gewoon van uit dat het een geweldig feest wordt. Wij kijken er alleszins heel erg naar uit.
|
|
Sofie
13-6-2011
|
17-7-2011 12:44:57
Hallo,
Ons feest zal ook doorgaan in de kleine graaf!
Het is een prachtige locatie, lekker eten (hebben proefdiner al gehad), en supervriendelijke mensen ....
|
|
Jos
|
21-8-2014 17:11:17
Wij zijn getrouwd op 12 juli in de Kleine Graaf en hebben enkel positieve commentaar. Van begin tot eind werden we heel goed geholpen. Prijs kwaliteit kan je zeker niet beter zitten! Van begin tot eind hebben wij genoten!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|