Nu Online
Momenteel zijn er 320 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@tiny

16-2-2011 12:01:52
@tiny

ik krijg mijn reactie niet opt forum en ook privebericht lukt niet dus dan maar langs deze weg.
Is helemaal niet raar hoor, wij trouwen in maart voor de wet ook zonder trouwkleed en ringen en
in augustus voor de kerk met kleed ringen feest enzz
Je moet dat positief bekijken, wij krijgen 2 keer feest, 1 intiem feestje met de naaste familie en 1
groot feest met kleed ringen alles wat erbij hoort.
Wij laten waarschijnlijk wel in de ringen de datum van het wettelijk huwelijk graveren maar wisselen ze
pas in de kerk.
Hier ook geen trouwkleed voor de wet, gewoon feestelijk kleedje en mijn verloofde deftige broek met hemd
en blazer, we houden onze trouwkledij ook voor de grote dag in augustus.
veel plezier met je voorbereidingen en je moet maar denken zolang jullie er tevreden mee zijn is alles ok

grtjs joke

joke
13-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 626

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-2-2011 15:05:22

Mij lukte het ook niet om te reageren in het topic... Raar...

Maar ook ik vind dat helemaal niet vreemd, hoor! Heb dat nog al meegemaakt bij vrienden. Het 'echte' feest volgt dan wel! Niet aantrekken!

Tiny
12-7-2014
 Meld misbruik17-2-2011 9:20:02

Ja is idd raar dat jullie niet konden reageren..
Nuja ben al wat meer op mijn gemak gesteld, vroeg mij gewoon af of dit raar ging zijn of niet ;)

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...