Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zonnebank

28-3-2006 20:03:46
hey bruidjes,

ik heb net mijn allereerste zonnebankervaring achter de rug, slechts 5 minuutjes maar ik wou niet te lang eronder want was nogal nerveus. Amai dat maakt nogal lawaai, kheb mij niet echt kunnen ontspannen. Iemand tips, speciale zonneproducten, houding, hoeveel keer, ...?

dank je wel

lore

20 mei 2006

lore
20-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 950

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik28-3-2006 20:13:37

Mij ontspant het net! Ik ga 2x in de week. Ben begin februari begonnen en je ziet het nu al goed.

Ik gebruik geen zonnebankproducten, enkel achteraf gewone aftersun. Ik ben ook begonnen met 5 min. Nu ga ik 2x 12 minuten.

Kwestie van je gedachten te ontspannen en te genieten!

Groetjes
Lindsay
06/05/06

Eva
2-6-2006
 Meld misbruik28-3-2006 20:23:02

Hoi,

Wij trouwen begin juni en had gedacht om vanaf half of eind april onder de zonnebank beginnen te gaan. Zou dat te laat zijn, want ik zie dat jullie al vrij vroeg beginnen??

Groetjes,
Eva

Els
1-4-2006
 Meld misbruik28-3-2006 20:45:50

Ik gebruik enkel een gelaatsbruiner, gewoon thuis en dat maakt geen lawaai, gezellig cd'tje op, en ik zie al mooi bruin in mijn gezicht... de rest hoeft niet voor mij ;-)

groetjes,
Els

kaatje
10-6-2006
 Meld misbruik29-3-2006 7:25:07

Hey,

Ik trouw 10 juni en ben vorige week begonnen met zonnebanken. Ik doe dat normaal ook nooit en haalde bij de apotheek een produkt om mijn huid te beschermen. Achteraf smeer ik me in met aftersun. Ik ga nu één keer om de 3 dagen, telkens 8 minuten.

Veel bruinplezier!
Katrien

Peggy
2-6-2006
 Meld misbruik29-3-2006 8:04:45

Lore,
Het beste is om speciale produkten te gebruiken. De zonnebank geeft ook UVC stralen af. Dit zijn stralen die een gewone zonnecreme niet tegenhouden. Maar voor de rest probeer er van te genieten.
Ik trouw 2 juni en begin volgende week aan mijn kuur.
Peggy

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik29-3-2006 12:15:11

Dag Lore

Of je produkten gebruikt en hoe vaak je onder de zonnebank moet, is voor elke persoon anders.
Bruin je gemakkelijk? dan zal een paar keer genoeg zijn, verbrandt je vlug? dan moet je je zeker en vast goed insmeren...

1 keer in de week gaan is normaal gezien genoeg, want let er wel op: er als een neger gaan bijlopen op 20 mei + een licht kleed: dat trekt werkelijk op niets!

En als je niet tegen het lawaai kan: neem iets mee van muziek??

Groetjes

Vanessa
09/09/05

ineke
25-3-2006
 Meld misbruik29-3-2006 13:20:40

Hoi Lore,

toevallig heeft een vriendin van mij heel lang in een zonnebankcentrum gewerkt. Zij heeft me gezegd vooral geen zonnecreme te gebruiken.In het zonnecentrum waar ik geweest ben,stond dat trouwens ook heel duidelijk aangegeven, nooit zonnecrème gebruiken onder een zonnebank. Wel aftersun !!!! Het mooiste resultaat haal je volgens haar door om de andere dag te gaan vb maandag, woensdag, vrijdag en weer maandag. Liever niet te lang maar vooral regelmatig en dan heb je in twee weken een mooi kleurtje. Bij heeft dit perfect gewerkt.

groetjes ine

Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik29-3-2006 18:09:56

hey lore,

ben ook aan't gaan, van begin maart, onder een gewone zonnebank. had eerst zonnecreme van fitness maar dat zet me vol rode plakken. een collega zei me ook van geen zonnecreme te gebruiken endat je dan sneller bruint. volgens de man van de fitness opent die creme uw porieen en bruin je sneller. ik weet het dus ook allemaal niet zo.
ben met 5 min begonnen maar gaf niet echt het gewenste resultaat. vandaag ben 'k 15min geweest zonder me in te smeren. geen probleem, niet verbrand ofzo. zal wel van persoon tot persoon afhangen dus misschien gewoon uitproberen?

groetjes
Heidi

zonneke

Meld misbruik3-4-2006 11:01:35

Inderdaad geen zonneproducten gebruiken onder de zonnebank, maar WEL zonnebankproducten.

Die zorgen ervoor dat je sneller bruint en dat je huid beschermd blijft!

Ik haal mijn producten altijd bij de apotheek.

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik4-4-2006 13:07:26

Hey Lore,

Ik ga ook soms onder de zonnebank en gebruik enkel een aftersun en heb tot nu toe nog nooit problemen ondervonden.

Wat ik echter wel lastig vind, is het feit dat je witte plekken krijgt op de plaatsen waar je lichaam op de zonnebank steunt (schouders, ellebogen, onderrug). Maar nu heb ik iets nieuws gehoord: blijkbaar bestaat er een zonnebank waar je rechtstaand bij kan bruinen... Misschien moet je dat eens overwegen?

Veel succes!
Fieke
7/07/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...