Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Enveloppendoos

16-2-2011 15:13:05
Dag bruidjes / bruidegoms

Voor onze enveloppendoos was ik was van plan om drie witte, ronde dozen te kopen. Ik wil ze op elkaar kleven van groot naar klein (vorm van bruidstaart) en daarna wil ik ze versieren met tule en pareltjes. Vervolgens wou ik bovenaan de 'bruidstaart' een gat maken.
Nu nog zoeken naar ronde dozen in 3 verschillende maten...
Zouden ze dat hebben bij AVA? Hebben jullie een idee waar ik dat kan vinden?

Alvast hartelijk dank voor de reacties!!!

Groetjes
Ellen

Ellen
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 913

joke
13-8-2011
 Meld misbruik16-2-2011 15:16:08

wat een leuk idee Ellen vind je het erg als ik het steel???
Ik denk dat die dozen makkelijk te vinden zijn, kijk eens bij ava
blokker, casa zo van die winkels dan kom je er wel op uit.
Ga je trouwens in de onderste 2 dozen ook een gat maken, hou er zo niet
wel rekening mee dat je kleinste doos groot genoeg is he

grtjs joke

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik16-2-2011 15:18:34

Hey Joke

Ik zou in de grootste en middelgrootste dozen ook een rond gat maken, zodat de enveloppen helemaal tot beneden kunnen vallen.
Ik kwam op het idee toen ik in een bruidsboekje zo'n doos zag, maar die was wel heel duur. Daarom wil ik het zelf maken.
Succes!!

Groetjes
Ellen

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik16-2-2011 16:23:23

Je kan ook dozen vinden bij ikea, blokker, casa, leenbakker...

Ik had ook het idee dit te maken maar toen kwam een een familielid (net gehuwd) met de melding dat we hun hartvormige door mochten lenen en dan is het dat maar geworden (goedkoper en mider werk voor mij )

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik16-2-2011 17:41:04

Als je geïnteresseerd bent in enkele prachtige voorbeelden, op deze site staan er echt pareltjes! Er staan ook andere leuke ideeën op om dingen zelf te maken.

http://trouwen-bruiloft.hyves.nl/forum/3270289/PQ8f/Cre...

't Is een lange rij, maar gewoon kopiëren en plakken en je bent er zo.

Groetjes Sylvie

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik16-2-2011 20:09:33

Bedankt, Evelien en Sylvie!

Erika
23-7-2011
 Meld misbruik1-4-2011 19:15:22

Wat een leuk idee! Ik ben ondertussen eens bij de Ava gaan kijken, maar daar hadden ze geen ronde dozen, en al zeker geen witte. Bij Xenos, een soort van Blokker/ Casa in Nederland hadden ze er wel, maar alleen met verschillende vrolijke prints er op, en dus ook geen witte. Heeft iemand er toevallig al gevonden?

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik3-4-2011 13:25:06

Bij de Gifi hebben ze ovalen dozen: 3 in elkaar van verschillende grootte.
MAAR wel in kleur: groen, roos of blauw.
Als ik er geen witte vind, dan zou ik die ovalen verven in het wit.
Groetjes!

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik29-6-2011 15:41:30

weet niet of er nog iemand op zoek is, maar bij Hema hebben ze 2 witte ronde dozen in verschillend formaat.
Ik heb ze aangekocht met het gedacht van ook zo'n taart te maken, maar ik wil de doos achteraf nog gebruiken als herinneringendoos voor de kaartjes, dus ik denk dat ik ze gewoon ga versieren met leuk lint en bloem.
Zou ik er dan een gleuf in maken of gewoon iedere keer de moeite doen om het deksel op te heffen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...