TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Patricia
|
|
|
Lien
7-7-2012
|
16-2-2011 22:05:18
Hallo, Op mijn zus' feest vorige zomer was er een jazz trio: saxofoon, contrabas en (bas?)gitaar. Als je geïnteresseerd bent zoek ik hun contactgegevens eens op. Ik vond het alleszins heel goed, en plan hen ook te contacteren ;-) Groetjes!
|
|
Tom
|
17-2-2011 13:53:27
Dag Nina
Mijn naam is Tom Vanleeuwen en ik ben trompettist bij The Almost Swinging Jazz Band, een jazzbandje dat heel regelmatig huwelijken opluistert. Neem gerust eens een kijkje op www.almostswinging.be voor meer info, je vindt daar ook mijn contactgegevens.
Contacteer me gerust voor een vrijblijvende prijsofferte!
Hartelijke groeten,
Tom Vanleeuwen
0485 / 68 12 85
tomvanleeuwen@hotmail.com
|
|
Nina
26-8-2011
|
18-2-2011 1:44:24
Bedankt allemal voor jullie reacties! Lien, graag zal ik hun contact gegeevens hebben en ook een idee qua prijs.
|
|
Maria
|
26-2-2011 22:11:28
Neem een kijkje op www.jazzible.com, ze zijn super goed en worden veel gevraagd voor recepties en feestjes, op de site kan je ook iets beluisteren.
vriendelijke groeten
Maria
|
|
Maria
|
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
8-3-2011 20:12:28
Hey Nina,
Wij steken hitjes in een jazzy jasje. Indien je geïnteresseerd bent kun je contact opnemen via jozefiendefeyter@hotmail.com
Voor een smaakje van mijn stem kan je eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter
Hier hoor je vooral liedjes die gericht zijn op de viering zelf maar alles is bespreekbaar.
Groetjes en veel geluk!
Jozefien
|
|
Tiffany
|
24-3-2011 8:43:34
Beste Nina,
Ikzelf ben zangeres en heb met mijn partner het muziekbedrijf "Art-Times" opgericht voor live muziek, entertainment en studio opnames. Intussen hebben wij met enkele vaste muzikanten met wie we geregeld samen spelen een uitgebreid gamma in elkaar gestoken om huwelijken en evenementen te kunnen opluisteren. Wij bieden dus al deze mogelijkheden die jij opnoemt.
Veel succes gewenst doorheen je zoektocht!
Muzikale groeten,
Tiffany
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|