Nu Online
Momenteel zijn er 575 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestzaal de lozen boer in lochristi

16-2-2011 16:45:28
hallo,

heeft er iemand van jullie al een huwelijksfeest gehad in de lozen boer in lochrist?
waren jullie er tevreden over?
en viel de prijs van de drank mee aangezien je daar niet kan werken met een forfaitair bedrag?

bedankt hoor

maria

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 2571

Bart

Meld misbruik16-2-2011 16:52:51

Dag Maria,

Ik kom regelmatig in Lozen Boer en ik kan je zeker gerust stellen.
23 jaar ben ik bezig met verzorgen van feesten en al vele jaartjes is dit een zaal waar ik geregeld over de vloer kom.

Alles is er tot in de puntjes verzorgd en volgens mij loopt er alles volgens afspraak.
Ik heb in ieder geval nog geen grote negatieve dingen ervaren.

Volgens mij zeker een aanrader!!

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik16-2-2011 17:01:45

Hey

Een vriendin is vorig jaar in Lozen Boer getrouwd en het was een prachtzaal. Het eten was heel lekker. Niets op aan te merken. Topfeest.
Alleen... Forfaits zijn inderdaad niet mogelijk. Ik heb er dus geen idee van hoeveel zo'n trouwfeest er kost.

Succes met jullie beslissing!

Groetjes
Ellen

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-2-2011 17:06:48

Ik heb er al een trouwfeest gehad van vrienden en dat was idd héél verzorgd!
Den Lozen Boer staat er wel voor gekend om in de 'duurdere' klasse te vallen! ;-)

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik16-2-2011 17:30:19

Zelf ben ik er nog nooit geweest, maar mijn ouders zijn er eens naar een trouwfeest geweest: voor hen was het één van de mooiste huwelijksfeesten die ze al hadden meegemaakt!

maria

Meld misbruik16-2-2011 18:08:14

bedankt voor jullie reacties, ja de feest gaat daar doorgaan , we kunnen in ieder geval
er met een gerust gemoed naar uitkijken

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik16-2-2011 18:14:03

Wij zijn deze locatie ook gaan bezoeken tijdens onze zoektocht naar een geschikte zaal en de locatie (zaal, omgeving, tuin, enz) is echt PRACHTIG!

Het valt inderdaad wel in een duurdere klasse want als we rekenden met het gemiddelde aan drankverbruik dat zij opgaven, kwamen we aan 110 eur pp (voor 5-gangenmenu + drank). Nu denk ik persoonlijk wel dat zij het "gemiddeld" drankverbruik ook niet gaan overschatten, aangezien ze ook wel weten dat iedereen toch wel een beeeetje naar zijn portefeuille kijkt, dus ik vermoed dat het uiteindelijk meer zal kosten...

Wat ervaring betreft, zelf ben ik er nog niet gaan eten maar mijn toekomstige wel en die vond het wat tegenvallen. Het was heel lekker, dat zeker, maar nogal beperkt... Ook mijn tante is daar al een 2-tal keer naar een feest geweest en de 1ne keer viel het enorm mee en was het echt in orde en de andere keer viel het ook wat tegen (qua hoeveelheid). Het is natuurlijk wat te zien wat jullie zelf willen maar wij vonden het belangrijk dat iedereen toch voldoende gegeten had (al moet het wel nog altijd fijn en verzorgd zijn natuurlijk! ;-)).

Groetjes en veel succes!

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik16-2-2011 20:15:01

Hey

Mijn vriend en ik hadden wel genoeg gegeten op dat trouwfeest.
Het hangt er natuurlijk van af hoe je familie in elkaar zit. Liever lekker en veel? Of liever fijn en geen grote porties. Ik meen wel dat ze nog eens rondgekomen zijn en ik heb toen al niets meer bij genomen, omdat ik genoeg had...

Succes met je keuze!

Groetjes
Ellen

maria

Meld misbruik16-2-2011 20:51:33

toch leuk allemaal positieve reacties te ontvangen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info