Terug naar overzicht
Dag Maria, Ik kom regelmatig in Lozen Boer en ik kan je zeker gerust stellen.23 jaar ben ik bezig met verzorgen van feesten en al vele jaartjes is dit een zaal waar ik geregeld over de vloer kom. Alles is er tot in de puntjes verzorgd en volgens mij loopt er alles volgens afspraak.Ik heb in ieder geval nog geen grote negatieve dingen ervaren. Volgens mij zeker een aanrader!!
Hey Een vriendin is vorig jaar in Lozen Boer getrouwd en het was een prachtzaal. Het eten was heel lekker. Niets op aan te merken. Topfeest. Alleen... Forfaits zijn inderdaad niet mogelijk. Ik heb er dus geen idee van hoeveel zo'n trouwfeest er kost. Succes met jullie beslissing! Groetjes Ellen
Ik heb er al een trouwfeest gehad van vrienden en dat was idd héél verzorgd! Den Lozen Boer staat er wel voor gekend om in de 'duurdere' klasse te vallen! ;-)
Zelf ben ik er nog nooit geweest, maar mijn ouders zijn er eens naar een trouwfeest geweest: voor hen was het één van de mooiste huwelijksfeesten die ze al hadden meegemaakt!
bedankt voor jullie reacties, ja de feest gaat daar doorgaan , we kunnen in ieder geval er met een gerust gemoed naar uitkijken
Wij zijn deze locatie ook gaan bezoeken tijdens onze zoektocht naar een geschikte zaal en de locatie (zaal, omgeving, tuin, enz) is echt PRACHTIG! Het valt inderdaad wel in een duurdere klasse want als we rekenden met het gemiddelde aan drankverbruik dat zij opgaven, kwamen we aan 110 eur pp (voor 5-gangenmenu + drank). Nu denk ik persoonlijk wel dat zij het "gemiddeld" drankverbruik ook niet gaan overschatten, aangezien ze ook wel weten dat iedereen toch wel een beeeetje naar zijn portefeuille kijkt, dus ik vermoed dat het uiteindelijk meer zal kosten... Wat ervaring betreft, zelf ben ik er nog niet gaan eten maar mijn toekomstige wel en die vond het wat tegenvallen. Het was heel lekker, dat zeker, maar nogal beperkt... Ook mijn tante is daar al een 2-tal keer naar een feest geweest en de 1ne keer viel het enorm mee en was het echt in orde en de andere keer viel het ook wat tegen (qua hoeveelheid). Het is natuurlijk wat te zien wat jullie zelf willen maar wij vonden het belangrijk dat iedereen toch voldoende gegeten had (al moet het wel nog altijd fijn en verzorgd zijn natuurlijk! ;-)). Groetjes en veel succes!
Hey Mijn vriend en ik hadden wel genoeg gegeten op dat trouwfeest. Het hangt er natuurlijk van af hoe je familie in elkaar zit. Liever lekker en veel? Of liever fijn en geen grote porties. Ik meen wel dat ze nog eens rondgekomen zijn en ik heb toen al niets meer bij genomen, omdat ik genoeg had... Succes met je keuze! Groetjes Ellen
toch leuk allemaal positieve reacties te ontvangen