Terug naar overzicht
Hey An, Wij gebruiken hiervoor een tekst over een boom (zie hieronder). Het is wel een tekst die heel veel gebruikt wordt, maar wie weet is hij in jullie streek nog niet zo bekend en ik vind hem hééél mooi!!Succes ermee!! Er was eens een boom, een grote boom,die met zijn takken langs de waterkant stond.Op een zekere dag kwam er een man, gewapend met een mes.De boom hield van schrik het ruisen in,maar er was geen ontkomen meer aan.De man sneed de mooiste tak van de boom wegen nam die mee naar huis.Drie dagen later kwam hij terug ,en opnieuw werd de boom angstig en bezorgd en dacht :« Welke tak is er nu aan de beurt ? »Maar de man ging zitten aan de voet van de boomen blies op een fluit die hij van de tak had gemaakt.De boom luisterde en verstond het lied :« Hoor je mij ? Herken je me nog ? Ik ben van jou,uit jouw hout gesneden. Ik zing voortaan mijn eigen lied,maar vergeten doe ik je niet. »
Hallo An,Hier is een tekst om jullie ouders te bedanken :Voor wij samenals twee gelukkige mensen, als man en vrouw,zullen verderleven,willen we jullie, onze ouders,bedanken voor alles wat julie voor ons hebben gedaan.Jullie waren het die steeds klaar stonden voor ons :met uitgestoken handenmet goede raadmet een glimlachmet een warm harten zoveel meer.DANK-JE-WEL !!!groetjes Cindy !!