Terug naar overzicht
Hey op welke site heb je dat gevonden claudia? grtjs
Het is wel geen Nederlandstalige site: www.etsy.com En dan gaan naar wedding en dan naar accesoires
Hey Claudia, Ook ik heb heel dik en zwaar haar en ben gegaan voor een half opgestoken kapsel waarin 2 soorten curlies verwerkt waren. Met de hulp van super stevige haarlak is alles een ganse dag netjes op zijn plek blijven zitten. Groetjes, Kathleen
Hey Claudia, het zal er ook vanaf hangen wat je met je haar van plan bent. Anders moet je de vraag voorleggen aan je kapster/ visagiste. Denk dat die wel het beste gaat weten. Ik heb bv de raad al gekregen om niet te zwaar te gaan, wegens het omgekeerde . Ik heb nl fijn haar. In ieder geval etsy is een zalige site
Hey Heb dit vandaag zien staan in het kruidvat,zijn ook bloemen voor in het haar,lijkt me ook eentje tussen te zitten met schuifspeldje http://nl.kruidvat.be/domains/kruidvat/content/folder-kvbe-vl/2011-07/Kruidvat_BE_2011-07-KVBE-VL/magazine.html#/zoompage/7/ groetjes
Bedankt voor de informatie alvast! Ik wil mijn haar omhoog laten opsteken, zoals bijvoorbeeld in een dot en dan aan die dot wil ik een bloem laten hangen... Nog tips?
Ik denk dat de kapper dat best moet weten, niet? Wel heel erg bedankt voor de site, is gewéldig!!!!