Terug naar overzicht
Beste Tinne, Ik heb als fotograaf er een huwelijk mogen fotograferen. Tja,...hoeveel zitplaatsen? Toch een heleboel hoor....om die vol te krijgen. Is ook nog een verhoog aan. De pastoor is een jonge openminded priester...die ik meen voor jullie wensen open zal staan. Maar best vraag je het hem zelf. Misschien via het bisdom of de gemeente eens horen achter zijn naam en adres. Vriendelijke groeten, Yves
Ej Tinne Mijn vriend en ik trouwen in de Zandkapel :) Het is echt een hele leuke priester. Ik zal je anders even een pb'tje sturen met zijn naam enz. Groetjes
Dag Tinne, Wij zijn vorig jaar getrouwd in de Zandkapel.We hebben de stoeltjes vooraf eens geteld en ik geloof dat je toch wel aan 100 kwam (maar dan is ook elke stoel benut ;-) ). Om te informeren moet je bij de parochie van Noorderwijk (Sint Bavo) zijn.De priester die de viering doet in de Zandkapel is een jonge priester en doet dat wel goed. Wij hebben voor onze viering gekozen voor een bevriende pater uit de abdij van Tongerlo. Je mag dus ook iemand anders nemen (natuurlijk wel van de katholieke kerk). Succes ermee!
Hoi, Bedankt voor de reacties! @ Jessica Ik zou het fijn vinden als je me wat extra info kan bezorgen. Hier is mijn mailadres: tinnevanderwegen@hotmail.com Alvast bedankt!