TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
4-6-2011
|
17-2-2011 10:47:05
Wel heel tof vind ik. En amaai, da 2de stuk dat die dansen: die kunnen ECHT wel goe dansen hé! Kwou da mijne vent da ook zo goed kon! haha
|
|
Annelies
7-8-2010
|
17-2-2011 10:52:18
Hallo,
Ik vind het heel mooi, persoonlijk vind ik dat ze weinig verschillende figuren doen (wij dansen al 6 jaar, dan zie je dat) Maar ik kan mij voorstellen dat dit al moeilijk genoeg is. Heel mooi hoor! Succes ermee!
Groetjes
Annelies
|
|
Emmy
13-8-2011
|
17-2-2011 11:12:49
@ Dank je he Kelly, maar het eerste nummer gaat voor hem ook het best hoor hihi
@ Annelies: voor ons is dit idd dan al goed hoor, we doen dit zonder dansschool dus geloof me, we hebben geoefend. We hebben allebei veel ritme en kunnen apart heel goed dansen, maar samen ... vandaar dat dit voor ons al wauw is haha
|
|
Melodie
4-6-2011
|
17-2-2011 11:44:21
halleluja, dat zou die van mij nooit van ze leven kunnen hoor :-) Leuk! En dat zonder dansschool?? Ik vrees dat het bij ons een tegelplakker wordt en zelfs dan zal het al moeilijk genoeg worden met mijn kleed om te dansen :-)
Heb het nu wel zonder muziek bekeken (zit op mijn werk) en dan duurt het liedje vrij lang. Doen jullie het ook zo lang?
veel plezier met de danslessen (en als je tip hebt voor onervaren dansers... of euhm 'pattatezakjes' zoals ik mijn vriend graag noem als we samen moeten dansen :-)
|
|
Peggy
18-6-2011
|
17-2-2011 11:54:12
wij doen iets 'gelijksaardig'. still the one van shania twain en dan bijna op't einde is het gemixt lijkt of muziek valt uit en gaat dan over naar everybody dance now ! van Snap!...ik vind zo een trage beetje saai worden. Als je op you tube kijkt naar de "gewone" openingsdansen zie je na 1 minuut de gasten al beginnen praten en er kijk bijna niemand naar het koppeltje. Vind hetop deze manier leuk om het feest ineens in gang te steken
|
|
Annelies
7-8-2010
|
17-2-2011 11:57:49
Tuurlijk Emmy, ik begrijp het volledig! Chapeau dat jullie dit zonder dansschool gaan doen. Succes!
Groetjes
Annelies
|
|
Emmy
13-8-2011
|
17-2-2011 12:25:08
@Melodie: iedereen zijn eigen mening maar een openingsdans is en blijft toch een intiem moment tussen het bruidspaar, dus wat is er eigenlijk mis met een "tegelplakker". je kan er altijd een paar andere stappen inbrengen he. Een plakker op 1 vierkante meter, ja zou ik ook niet willen, maar je kan beetje ronddansen he met tegelplakker, vandaar dat je misschien een niet té traag nummer kiest want dan blijf je misschien al gemakkelijker op 1 tegel staan he.
@Peggy: klinkt leuk, maar wij doen zeker niet zo van die aparte dansjes samen, die zijn wij wat beu gezien. Voor ons blijft het vooral "samen" dansen maar 2de liedje met beetje meer tempo. Ja, dat vind ik eigenlijk echt niet kunnen tov het bruidspaar, mensen die niet wachten met babbelen, tot het bruidspaar gedaan heeft met dansen, doe je gewoon niet.
@Annelies: misschien voor wat tips of onze zenuwen, misshien toch 5 lessen of zo ...
|
|
Annelies
7-8-2010
|
17-2-2011 13:47:30
Hallo,
Een paar lessen kan nooit kwaad denk ik hoor. Dat je bv de basispasjes van de bachata goed doorhebt. En op 5 lessen krijg je al heel wat gedaan hoor! Ik denk dat wij voor onze openingsdans 5 lessen gehad hebben. Wij hadden een combinatie van rumba en argentijnse tango op het liedje Your Song van Moulin Rouge.
En voor de zenuwen...niet dadelijk een oplossing. Wij dansen al 6 jaar en voor onze openingsdans waren we superzenuwachtig. Dat is gewoon het moment denk ik, niet veel aan te doen.
Groetjes
Annelies
|
|
Maya
7-7-2012
|
17-3-2011 21:29:30
heeey !!
Super tof idee!! Wij twijfelen nog we willen een slow versie van Use Somebody en dan ook een dance nummer van toen we net samen zijn om zo iedereen op de dansvloer te krijgen:) En ik denk dat ik dan later op de avond de dans met mijn papa ga doen! Ik ben er ook nog niet helemaal uit :) xxxx
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|