Terug naar overzicht
Ej ej Op dit moment hebben we voor de avondgasten: Jessica & WimNodigen u graag uit voor een heerlijke barbeque en avondfeestOm 19u30 in het Parochiecentrum te Noorderwijk.Graag een seintje voor 1 augustus 2011.Jessica en Wim Tel. 04.../.. .. .. - 04../.. . .. .. Cadeautip: Geen pot noch pan, maar een duwtje voor ons bouwplan. of BE....... En voor de daggasten hebben we: Wij willen deze dag graag met jullie vieren, daarom verzoeken wij jullie om omstreeks 13 uur aanwezig te zijn bij ons in de (straat) te (stad)Hopelijk tot dan!Graag een seintje voor 1 augustus 2011.Jessica en Wim Tel: 04../....... - 04./........Cadeautip: Geen pot noch pan, maar een duwtje voor ons bouwplan. of BE..... Zouden wij het zo laten of hoe zouden jullie het doen?
komen er ook gasten naar het gemeentehuis? en of kerkdienst ? niet vergeten te vermelden hé succes in ieder geval !! ik heb onze uitnodigingen zelf gemaakt met een powerpoint presentatie, foto's van ons en de feestlocatie enz op muziek ..mss tip ?
Ej Peggy, Op onze aankondiging zelf staat het uur en plaats van stadhuis enz. Dus als er mensen daar naartoe willen komen, zijn ze natuurlijk ook altijd welkom :) Deze teksten zouden eventueel komen op de kaartjes die bij de aankondigingen worden gestoken :) Stuur jij die ppt dan door via mail ? Groetjes
waar vind ik je email? :-)
mijn e-mail is jessica_willems01@hotmail.com Merci'kes :)
ik stuur het binnen een uurtje door :-) ben nog op mijn werk