Terug naar overzicht
Proficiat!Jullie zijn er alvast goed op tijd bij :-)
Proficiat! Hof ter Smisse is echt een mooie zaal! De collega van mijn vriend heeft daar zijn trouwfeest gegeven en 't was echt de moeite! Heel lekker eten! Leuk hè om de eerste dingen geregeld te hebben! Bij ons was het echt een opluchting om de zaal vastgelegd te hebben, want er was bij hen nog maar één zaterdag vrij in juni 2012 (Domein Martinus)! Mijn motto is: wat geregeld is, is geregeld en dan hoef je daar al niet meer om te stressen :D! Veel succes met de verdere voorbereidingen! Groetjes Chantal
Hoi!Bedankt voor jullie reacties!Ik probeer de hoofdzaken al gedaan te krijgen en de details volgen nog he?Wij wilden ook eerst voor Martinus gaan maar hebben uiteindelijk HTS geboekt omdat deze iets dichter bij ons thuis is! Amai, nog slechts één zaterdag vrij?Dat gaat dan wel heel snel daar...We komen elkaar vast nog wel tegen hier! :-)Groetjes
hey, leuk zeg, en zo vroeg, maja, kzal niks zeggen, kwas ook al vroeg aan.ik ben ooit op een receptie geweest en een opendeurdag(eens in menen en eens in frankrijk) en de traiteurs waar ze mee werkten was ook van hen, voor zover ik me herinner, en het was enorm lekker!!veel succes met de verdere voorbereidingen van je huwelijk!! groetjes