Terug naar overzicht
ik dacht wel dat 'perfect day' over drugs enzo ging....Isabelle
Hoi Isabelle,Ja ik weet dat dit lied niet zo vrolijk is als de titel laat vermoeden maar we horen het wel graag.Hoe doe jij je in- en uittredelied?Kimberly
hoi,Ik zou hen zeker het intredelied laten doen en dan kan je de wedding march houden als uittredelied. Zal mooi zijn als jullie binnen komen op life muziek. En als jullie Perfect Day een mooi nummer vinden dan moet je dat ook nemen!Grtz Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
Hey,wij hadden ook een 'koppel' die bij ons in de mis kwam zingen. Da's echt het mooiste dat er is, véél beter dan cd's... Het maakt het nog véél emotioneler en échter. Maar kies vooral liedjes waar je inhoud van klopt, want als je eens goed begint te luisteren naar de tekst van een liedje, dan is de titel misschien wel passend, maar gaat het over een koppel dat uit elkaar is... Het is niet zo makkelijk en wij hebben ook héél lang nagedacht over de juiste muziek, maar het maakt het des te persoonlijker. Wij zijn ooit eens naar een trouwfeest moeten gaan, en de openingsdans was een liedje van Ronan Keating 'When tomorrow never comes', over het feit dat hij zijn ex zo graag ziet...daar is dus duidelijk niet over nagedacht geweest...Veel succes ermee, en als je wil weten welke liedjes wij hadden, dan moet je maar eens een mailtje sturen :sabrina.willaert@hotmail.comGroetjes en geniet ervan, het is een heerlijke tijd !Sabrina12/08/2005