Terug naar overzicht
Hallo, Als je uit die regio bent (ikzelf ben van St-Gillis-Waas) is het zeker de moeite om eens naar Terneuzen te rijden om naar Lucky Day te gaan. Mijn trouwjurk komt daar vandaan en daar zijn ook heel betaalbare jurken. Groetjes,Kendra
Hey bedankt voor de tip! Het is niet gemakkelijk want er is zoveel keuze van winkels en jurken, ik weet niet waar eerst beginnen! Je hoort me nog wel als er iets gevonden is! groetjes
Hallo, Zijn er mensen die plannen hebben om hun trouwkleed of iets anders te kopen bij Couture Rachel in Temse of dit al gekocht hebben en nog moeten betalen? Gelieve mij een prive berichtje te sturen.... Wegens het annuleren van mijn trouwkleed/huwelijk heb ik nu een waardebon voor deze winkel... Misschien kan ik deze via hier omruilen.... Dan kan ik mischien toch nog iets van mijn geld recupereren. Alvast bedankt! groetjes
Dag Evy Ben vorig jaar daar langsgeweest voor een kleedje voor mijn schoonzus. Persoonlijk vond ik dat er niet zoveel keuze was, dus ook niet zoveel goedkopere prijsklasse... Groetjes