Terug naar overzicht
sorry maar dit is niet correct van je schoonzus. zo kinderachtig zeg! zeg haar dat maar.
Trek het je allemaal niet teveel aan. Het wordt jouw dag. Wie er niet bij wil zijn, weet niet wat hij/zij mist. Héél erg flauw van je schoonzus; het is pure aanstellerij. Ze maakt zichzelf belachelijk. Veel plezier volgende week zaterdag. Groetjes, Ingrid
Ik vind dit een moeilijke, want kan me inbeelden dat het voor je schoonzus toch wel een beetje een nare situatie is - iedereen gaat hier verschillend mee om... Maar als die vriendin voor jou heel belangrijk is, dan is het evident dat je haar hebt uitgenodigd op je huwelijk! Een lastige situatie, maar zo eentje waar er nog van zijn bij het regelen van huwelijken zeker?! Soit, mijn persoonlijke mening is dat je schoonzus in deze situatie haar eigen gevoelens moet ondergeschikt maken op die van jou. Het is jullie unieke trouwfeest!!! Haar aanwezigheid zal tonen wat ze meest belangrijk vind die dag: zichzelf of niet... Als ze in extremis zou beslissen om niet te komen, dan vind ik dat ze daarom nog niet het recht heeft om van jouw broer hetzelfde te eisen. Voor hem dus dezelfde boodschap: redelijk zijn en prioriteiten stellen. Ik hoop voor jou dat het allemaal in orde komt hoor!
En je broer pikt dat???? Is er iemand een beetje onzeker of haar relatie misschien? Wat zij doet mag ze lekker zelf weten, maar ik zou wel je broer erop aanspreken. Speelt er toch niets meer mee? Misschien hebben ze ruzie gehad of zo. Toch verder vragen, want achteraf zullen ze toch wel spijt hebben als ze niet geweest zijn (je broer toch zeker).
Hallo, Inderdaad geen fijne situatie.... maar ik zou het je (proberen) niet aan te trekken. Ik vind het ook echt kinderachtig van je schoonzus, dat zij niet wil komen moet ze zelf weten, maar het je broer ontzeggen is er wel een beetje over. Wij hadden ook een probleem tussen tantes (verschrikkelijk kinderachtig, maar kom). Ik heb hun vriendelijke gevraagd om hun stribbelingen aan de kant te zetten op "onze" dag. En ze hebben hun gedragen ! Ik hoop dat alles toch nog goed komt en dat tenminste je broer erbij kan zijn. Groetjes Annelies
Hey, Ik snap zeker dat iemand( je schoonzus)zich ongemakkelijk bij zo 'n situatie kan voelen maar enkel moest je me nu vertellen dat hun relatie maar recent beeindigd s geweest. Maar dat zij nu na 10 jaar verleden niet om kan met ex-liefjes van je broer vind ik er los over! Het zegt alleszinds meer over je schoonzus dan over het ex liefje van je broer. Ik hoop echter voor jou dat je broer zich niet laat kisten en toont dat jj wel belangrijk bent voor hem zeker op zo'n dag! Het lijkt me dat je schoonzus ofwel jaloers is op jou, ofwel is ze helemaal niet zeker van haar relatie, laat staan van de gevoelens die jouw broer voor haar heeft. Alleszinds veel sterkte in deze situatie maar geniet in elke omstandigheid van jullie allerbelangrijkste dag! Proficiat alvast!
P.S: Praat hier zeker over met je broer en vertel hem zeker dat je zijn aanwezigheid belangrijk vind op jouw dag! Indien hij dan toch niet komt kan je jezelf niets kwalijk nemen!
Wat een kleinzielige schoonzus! Misschien had je broer dan 10jaar geleden, beter gekozen voor die andere, dan had je misschien een betere schoonzus, eentje zonder paardenbril!!!! Geniet vooral van je feest en niet van je schoonzus! Moest mijn zus trouwen, dan zou mijn partner zekr niet kunnen tegenhouden!!!!!! Ik wil toch nog een beetje mijn eigen zijn en pijn eigen persoonlijkheid bewa ren in mijn huwelijk!!!!! Dus broertje toon dat je ook wat "man" bent!!
Man man man wat een dawze kinderachtige situatie...Mijn beste vriendin verkeerde mijn mijn toekomstige tot enkele maanden voor ik haar leerde kennen... Das toch ook geen reden om haar als vriendin te dumpen of te negeren?Ze wordt zelfs mijn getuige!Ik vindt het een beetje kinderachtig van je schoonzus en begrijp ook niet dat je broer het zomaar pikt dat hij van haar niet naar de trouw van zijn eigen zus zou mogen... Wat moeten gescheiden ouders met nieuwe partners dan zeggen, die gaan toch meestal ook allebei met nieuwe partner naar de trouw van hun kinderen... Ik zou eens praten met je breor en hem eerlijk vragen wat hij ervan vindt, want persoonlijk zou mijn ventje mij echt zo geen zever moeten lappen hoor! Groetjes, Celesta
Maf?! Komaan, die dag draait toch helemaal niet om je broer of die vriendin of je schoonzus? JULLIE trouwen, ik vind dat ze echt lef heeft om te zeggen dat ze niet komt! En dan je broer durven verbieden om te komen! Sommige mensen... Inderdaad, je broer hierover eens aanspreken, het kan toch niet dat je eigen broer niet op je trouwfeest is?! Die schoonzus zou voor mijn part al niet meer welkom zijn, maar ik ben misschien een beetje extreem...