Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goed bezig of niet?

17-2-2011 19:19:26
Hallo iedereen,

Nog 190 dagen op de teller en ik kwam van boven de 400 en heb de indruk alles plotseling zoveel sneller gaat! Daar ik in het begin dacht 'goh we zijn goed op tijd met alles' heb ik nu vaak de indruk als ik dit forum lees 'oei we zitten een beetje achter' of 'o jee de tijd begint te dringen'. En als je hele dagen gaat werken heb je enkel in het weekend de zaterdag eens tijd om wat te doen...

Misschien kunnen de bruidjes van augustus mij een beetje geruststellen ?
Ik heb volgende (grote) zaken oa nog niet:
- iemand voor aan huis make-up + kapsel te verzorgen
- kledij suite + bruidskindje
- huwelijkskaars
- drukker voor onze uitnodigingen (ontwerp doen we zelf)
- locatie foto's
- accessoires trouwkleed + schoenen
- cadeautjes genodigden + suite (nog geen idee wat ook)
- iemand voor de bloemen
- notaris
- en ik vergeet waarschijnlijk nog een hele hoop...

Hopelijk ben ik niet de enige die nog niet alles heeft
Zijn er dingen die jullie zeggen van 'oei daar zou ik me toch mee haasten?' Alle tips zijn welkom!

Groetjes

Evi
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 671

leen
27-8-2011
 Meld misbruik17-2-2011 19:38:59

hey,

ik heb vandaag ook exact nog 190 dagen te gaan, en ik moet zeggen hetgeen in je lijstje staat heb ik ook nog allemaal niet. Alé de meesten dingen toch niet.
Bloemist en notaris heb ik wel.
Dus ik denk dat we wel op schema zitten
Succes nog.

Groetjes Leen

Kim
27-8-2011
 Meld misbruik17-2-2011 21:29:03

Hier nog eentje van 27-08 De belangrijste dingen zijn in orde, zaal, dj, gemeente, kapper, fotgraaf, uitnodiging gekozen, maar wel nog niet besteld, kledij van ons beide is besteld. Ik ga zaterdag voor lingerie en juwelen. Denk dat we goed op weg zijn.
Doei...

Yicke
26-2-2011
 Meld misbruik19-2-2011 13:19:26

Blijf maar rustig, je hebt nog méér dan tijd genoeg.

Ik heb zelfs nooit echt 190 dagen op de teller gehad, en alles is in orde gekomen!

Rustig verder zoeken is de boodschap. Je kan wel stilaan je bloemist eens vragen of hij ook bruiloften doet en bijvoorbeeld bij je eigen kapper horen of zij iemand kennen die aan huis komt?

Op het forum staan er trouwens veel posts van bruidjes die hun leveranciers reviewen, kijk daar eens naar!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...