Terug naar overzicht
Onze trouwringen gaan in een grote ballon met 2 kleine me to you beertjes waar onze ringen in vast hangen. Wij moeten de ballon dan kapot prikken en er komen kleine hartballonnetjes vrij die traag naar boven zweven. De bruidskindjes kunnen de grote ballon samen afgeven aan bruidspaar. groetjes
Wij hebben een knuffelbeer, daaraan hangen wij de ringen.
mijn schoonmoeder wilde absoluut dat we haar wandelstokje gebruiktte voor de ringen. Daar hadden mijn schoonouders 30 jaar geleden ook hun ringen aan bevestigd. Ik ga dit stokje dan ook gebruiken, zoals mijn schoonma het graag wil... Alleen ga ik er een soort van knapzakje van maken, waarop de kinderen dan op het liedje van HaiHo-HaiHo van de 7 dwergen komen aanlopen ;-) Scoonma content en zo lijkt het toch niet zo "ouwbollig"
bij ons hangen ze ook aan een knuffelbeer met een hartje op en op dat hartje komen de ringen dan
wij hebben ook beertjes met de tekst de liefste bruidsmeisjes en aan 1 van de beertjes komen de ringen.
Hallo Liesje, toen mijn zoontje bruidskindje mocht zijn, bij het neef van mijn man, was hij 1,5 jaar en kon hij al lopen.We hadden toen de ringen vastgemaakt aan zo een trekdiertje, je kent dat wel een hondje aan een koortje dat achter hem aanliep. Hij mocht toen van achter in de kerk tot voor bij het bruidspaar lopen met als gevolg veel ooohhh's en vertederende blikken!Was echt leuk! Ik weet niet hoe oud jouw bruidkindjes zijn maar is maar een ideetje!Succes ermee!GroetjesAn
Hé ann dat is nog eens een leuk ideetje,hebben hier zo een hondje en mijn dochtertje is dan 2jaar dus leuk maja zal natuurlijk wel voor ruzie zorgen bij grote zus :-s