Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suite kleren voor mama's en tantes?

17-2-2011 19:58:38
Hey bruidjes,

Waar zijn jullie allemaal gaan zien voor de suitekleren voor uw mama en familieleden?
Omgeving Antwerpen?

Alvast bedankt

ann
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1123

Roxanne
25-6-2011
 Meld misbruik17-2-2011 20:16:37

La Tiara !!! Betaalbare suitekledij en supervriendelijk mevrouw...
Mijn mama en tante hebben er meteen hun kleedje gevonden :-)

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik18-2-2011 7:52:54

Hangt er vanaf of je echt een suitekleed wil of gewoon deftige kledij.
Bij ons hadden ze geen echte suitekledij, je kan daar achteraf immers toch niks meer mee doen en ik wou hun niet onnodig op kosten jagen.
Mijn ma haar kleren kwamen van Rommens in Zoersel en waren van het merk Atmos. Mijn schoonma had haar kleren bij Inno gehaald (maar weet niet meer welk merk).
En ze zagen er stralend uit.
Als je wel echte suitekledij wil dan zijn er in de omgeving van Antwerpen mogelijkheden genoeg hoor:
- het merk Coast verkopen ze bij Inno
- Jagré in Antwerpen
- Le Chapeau in Antwerpen
- Bruidshuis in Merksem
- Bruidsparadijs in Merksem
Groetjes

chrisje
5-8-2011
 Meld misbruik18-2-2011 9:07:22

Hallo,

Je moet zeker eens een kijkje nemen op de Bredabaan bij Ann-Sophie, een zeer betaalbare winkel waar ze leuke dingen hebben van suite kleding, het is een outlet winkel maar ze hebben er wel mooie kleedjes.

Grtjs Chrisje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...