Terug naar overzicht
Wij zijn ook van W-Vlaanderen maar mijn zijn kostuum kwam van Labaere in Zottegem. Een echte aanrader om eens langs te gaan!!
Hey, Mijn man zijn kostuum was van Tommy Hilfiger. Wij hebben het gekocht bij Inno. Groetjes
Tip van winkel kan ik niet geven, woon in prov antwerpen. Mijn verloofde heeft een kostuum van Cossmo gekocht. SUPERMOOI! Wel pak duurder dan we eerst in gedachten hadden (1100 euro ipv 700 euro) maar ja, hij moet zich die dag ook goed voelen en ik moet niet de enige zijn met de dure kleren aan
Hej, mijn verloofde heeft zijn kostuum gevonden in de E5-mode. Het voordeel van deze winkel was dat de prijs vree goe mee viel (ong 500€) en dat je broek en vest apart kon nemen. M'n vriend is nogal breed van schouders maar voor de rest niet dik. Zo hebben we een vest en broek in een totaal verschillende maat kunnen kopen. De verkoopsters zijn ook super vriendelijk.
Hallo, Mijn ventje zijn kostuum komt van bij http://debaerdemaeker.info/ uit Eeklo. Wij zijn van de regio Damme, dus zo ver was dat niet. Zéér goed geholpen geweest, het merk weet ik wel niet meer . Veel Succes...
mijn ventje zen kostuum --> gekocht bij Scarpellini Oostende ( mijn kleed ook ) aanrader !! is van Cossmo --> 1200€
Als het niet zo prijselijk moet zijn, heb je ook hele mooie kostuums bij C&A!
Ik ben naar La Sposa geweest in Roeselare.
hier gentlemen in Izegem en het merk masterhand. groetjes
Dat van mijn man was eentje van Esprit: een goed merk én budgetvriendelijk! ;-)
Mijn verloofde laat zijn kostuum volledig op maat maken bij www.cafecostume.be, valt ook nog goed mee van prijs (tss 450 en 750 voor 2-delig pak)