Terug naar overzicht
Hey Maartje, wij zitten ongeveer in dezelfde fase wat de uitnodigingen betreft :-). Ik dacht ook om een 10-tal algemene uitnodigingen op reserve te nemen en dan een 5-tal bijvoegkaartjes voor avondfeest en een 5-tal voor receptie... Groetjes, Charlotte
Hoi Charlotte! Ja wij hebben geen bijvoegkaartjes .. We hebben gewoon 2 soorten uitnodigingen gemaakt omdat we een speciale manier hebben om te vouwen enzo leek het ons het mooiste om geen kaartjes bij te voegen .. 5 voor het avondfeest en 3 voor de receptie op reserve zal dus wel genoeg zijn zeker? T begint af te korten hè .. begin toch wel zenuwachtiger te worden :o) !!
Als jullie het zo doen, denk ik ook dat dit zeker goed zal zijn! Het begint inderdaad spannend te worden. Sinds ik die 100 dagen zie naderen, ben ik enorm stressy, terwijl ik daarvoor geen last had van zenuwen... Ik denk dat het heel snel gaat eens die 3 cijfers weg zijn :-).
Inderdaad .. hier staat nu 91 .. waar is de tijd dat ik dik in de 200 begon?
Hey Maartje, Ik heb je mail goed ontvangen, zal dit weekend reageren ;)We trouwen op dezelfde dag trouwens! Ik zit ook in die fase, onze proefdruk is gemaakt en ik zou graag dit weekend de bestelling plaatsen. Ik neem er 8 extra van iedere versie (zorg ook zeker dat je eentje voor jullie zelf hebt om te bewaren!)
goede tip Kim om er ook eentje voor ons zelf te houden ;-). in al die drukte zou een mens dat al eens durven vergeten...
Als je jouw uitnodigingen bestelt bij AVA, zit er sowieso méér 'materiaal' (standaardkaart, insteekkaartjes, lintjes, enveloppen,...) in dan je bestelt. Zo hadden wij 70 uitnodigingen besteld, maar konden we er wel 75 ineen steken! Zij rekenen steeds met een 'foutenmarge', waardoor je steeds ietsje meer ontvangt. ;-)