Terug naar overzicht
snoepjes :) keuze genoeg voor rood en wit hé ;-) was ons eerste idee maar uiteindelijk zijn het bij ons huwlijkskoekjes geworden :) Groetjes Fatimma
Badparels/badzout kan je ook bv in het kruidvat of Di vinden. Yenda
ja maar heb nogal veel nodig en die van kneip vind ik wel wa te duur voor zo een dingen maar je zal wel van merk kruidvat zelf hebben of in carfour juist amai nog ni aan gedacht :-) mercitjes !
Wij hebben drie pralines, in hartvorm (lang leve de valentijns-chocolaatjes voor de februari-bruidjes!) in een donkergrijs doosje met dan... jaja, wederom ons logo in crèmekleur en antraciet eraan. 't ziet er mooi uit. Misschien zijn gekleurde pralines wel wat voor jou, of zo van die rode marsepeinen hartjes?
ja inderdaad maar daar zijn de glazen potjes met val dat klik sisteem zo van vroeger te klein voor denk kan er mss wel eentje in maar uit niet :)
m&m 's misschien? Die heb je ook in rood en wit, én je kan er zelfs jullie namen en datum op zetten. Ze hebben een website, en daar kan je dan zakken van 1kg kopen... groetjes,Mieke
Ik stop in al mijn bedankjes een wens die iets met liefde te maken heeft, zo een beetje als bij de gelukskoekjes.
@mieke ik vind dat een beetje te duur die m&m's voor de hoeveel maar ik vind het wel enorm tof ons budget is niet zo groot zodus binnen 2maand beginnen we te bouwen dus we kunnen de centjes nog gebruiken. @ mireille ook tof gevonden ja zoveel toffe dingen en ni weten wat willen das toch erg he :-)
Drank misschien?? Zijn ook verschillende rode en witte drankjes
ga nogal gevaarlijk zijn denkmet te morsen met zo een potjes het is zo potje van vroeger van de confituur denk ik dat ze dat gebreukte met zo een "gesp" "klik systeem