Terug naar overzicht
Hallo Marjolijn, ik weet niet van welke regio je bent, maar bij danzateljee in Berchem kan je privélessen nemen. Wij wilden geen traditionele openingsdans en hebben zelf een liedje gekozen waar we in 5 lessen een choreografie op leren.September, toch nog tijd genoeg? GroetjesLynn21.05.06
Hoi,Wij volgen al sinds september dansles bij Rose de Leyn in Brugge. De effectieve danslessen daar ben je te laat voor. Wij hebben al een Jive, Tango, Wals, Cha Cha, Swing, Salsa, Merengue, Quickstep,... enz geleerd en het is echt heel leuk. Kijk er al naar uit om ons kunnen eens te tonen op onze trouw! Maar je kan idd altijd privélessen volgen. Bij Rose de Leyn is het 35 euro per uur. Hopelijk ben je hier iets mee! Debra11/08/06http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
Voor privédanslessen wel maar ik denk dat er weinig cursussen gegeven worden in de zomervakantie. Dus om de gewone dansen te leren, zouden we er toch stilaan aan moeten beginnen.We wonen in Oud-Heverlee (Vlaams-Brabant) maar zijn afkomstig van Limburg. En ik wil al wel redelijk wat rijden om toch nog lessen te kunnen volgen ;-)groetjes,marjolijn
In april starten er nieuwe cursussen: www.dansinstituutwalkiers.be Ik ben heel tevreden over deze dansschool, wij zijn daar ondertussen al onze 4e cursusreeks aan het volgen...groetjes,Els
Bij rose de leyn in brugge is gisteren een nieuwe cursus begonnen...
Hey,wij trouwen de eerste september en we gaan ook naar DansAteljee in Berchem. Daar maken ze inderdaad een openingsdans op maat en leren ze het aan in vijf lessen, dus dan heb je nog zeeën van tijd.Groetjes,Lieve
De Smet en Camby in Herent doen ook privélessen voor openingsdansen op huwelijken. Wij zijn er nog wel niet geweest, dus kan je niet zeggen of ze goed of slecht zijn. Maar is toch niet te ver voor jullie.Ik zou het misschien ook wel willen doen, maar ik krijg mijn vriend niet direct mee. groetjes,Sofie14.08.2006
Ik zou dit ook dolgraag willen doen, en mijn vriend ook, maar ikheb 2 dansscholen een mail gestuurd: van eentje kreeg ik echt een onbeleefd antwoord terug (dat dat toch te duur was om te betalen, dat het weer was "naar aanleiding van Sterren op de dansvloer", en van de andere kreeg ik gewoon geen antwoord).Mag ik dan mss eens vragen wat dat zoal kost, zo'n privélessen? bv in Herent, of Berchem?groetjesKatrien
Hallo Katrien, Wij gaan in Berchem en betalen 160€ voor 5 lessen (1 uur/les). 5 lessen is niet zo veel vind ik, dus je moet thuis echt wel goed oefenen. Dan komt het wel in orde (hopen we toch ;-)Echt een aanrader!GroetjesLynn27.05.06