Nu Online
Momenteel zijn er 395 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek Me tot you?

18-2-2011 16:29:08
Dag bruidjes

Weet iemand hoe het gastenboek van de Me-t-You-beertjes eruit ziet binnenin? Staan er vraagjes in voor de gasten? Staan er prentjes van de beertjes in? Hoeveel mensen kunnen erin schrijven? Moeten de mensen veel vragen beantwoorden of valt het mee? Welke vragen?
Waar kan je het kopen? En hoeveel kost het?

En dat boek 'Vertel's over het Bruidspaar' lijkt me ook heel mooi. Hoeveel mensen kunnen daarin schrijven? Moeten de mensen veel vragen beantwoorden of valt het mee? En welke vragen worden er zo ongeveer gesteld?

Een hele reeks vragen dus. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Alvast mercikes!!

Groetjes
Ellen

Ellen
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 699

Yenda
16-7-2011
 Meld misbruik18-2-2011 16:36:26

Hoi,
Ik kan je enkel helpen met het gastenboek van me to you.
Er staan geen vraagjes in, enkel kaders waar mensen iets kunnen inzetten. Binnenin staan er ook geen beertjes meer. Er is ongeveer plaats voor 125 'reacties', dus 125 kaders, waarbij je 2 kaders per bladzijde hebt. Het kost ongeveer 15 euro geloof ik en is verkrijgbaar in Bozzy, Expo, Bruidsparadijs,..

Veel succes!

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik18-2-2011 19:15:31

Hey,

over het andere boek vind je hier info: http://www.verteleens.nl/

Groetjes

Wendy
28-5-2011
 Meld misbruik18-2-2011 20:05:47

Hey,

Ik heb hier een gastenboek van Me to You.
Het koste ongeveer 15€.
Maar wij hebben een ander gastenboek uiteindelijk gekozen.
Je mag me altijd mailen moest je interesse hebben om het over te nemen.

groetjes
Wendy
Wendy. vandeven @ hotmail.com

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik19-2-2011 15:10:27

Wij hadden ook het Me to You gastenboek. Zoals hierboven is gezegd, staan er geen vraagjes in, maar kaders waar de mensen iets in kunnen schrijven. Ze moeten eerst hun naam schrijven en dan de boodschap naar jullie toe. Er zijn zeker plaatsen genoeg! Bij ons is die helemaal niet vol geraakt, hoor! Ons boek kwam van bij Fun.

Foto: http://www.facebook.com/album.php?aid=37003&id=1240628751#!/photo.php?fbid=1238501562918&set=a.1238471522167.37003.1240628751&theater

ingrid

Meld misbruik8-4-2011 0:29:37

Hey Ellen,

Wat dacht je van een leuk gastenboek zoals deze van Amelie Poulin uit de film "Le fabuleux destin d'Amelie Poulin.  Zij knipt fotostrookjes, gemaakt in een fotohok zoals je die vindt in sommige stations of warenhuizen, in stukken en plakt die in een fotoalbum en schrijft er tekst bij.
Je kan voor je feest een fotohok of fotoradar huren.  De genodigden laten zich fotograferen en onmiddellijk komen er 2 strookjes met foto's uitgerold. Een foto van het huwend koppel en een bedanktekstje kan op voorhand worden geprogrammeerd en wordt op elk strookje onder of boven de andere foto's afgeprint. Leg een mooi boek met blancobladen of een fotoalbum met een schaar, lijm en pen naast het fotohok/radar.  Laat de genodigden zelf 1 strookje bewerken en in het boek plakken met een leuk tekstje ernaast.  Het andere strookje kunnen ze als aandenken meenemen.  
Fun gegarandeerd voor de genodigden en nadien hoef je geen bedankingskaartjes meer op te sturen.
Info over het fotohok/radar vind je terug op www.Partyflash.be .

Groetjes,
Ingrid 

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...