Terug naar overzicht
Tegen ons hebben ze gezegd dat de taart gebeurd voor de dans. Want anders breek je de sfeer op de dansvloer af door de taart te doen. Als je de openingsdans doet en daarna iedereen op de dansvloer, dan breek je de sfeer niet af. De speech past perfect, dan kunnen jullie daarna dat filmpje doen en de taart. Hierna de mensen wat laten proeven van de taart. Onze dj zei dat een openingsdans meestal vanaf 23u begint of later zelfs. Succes! Patricia
PS: bespreek dat zeker eens met je zaal-personeel en dj, die hebben veel ervaring hé :-) x
Vind ik ook wel leuk, ik ben er totaal nog niet uit hoe ik mijn dag zal verlopen. Maar ik heb dan ook nog eventjes tijd, tot 2013 :-)
De uren zijn wel oké, vind ik, maar euh, gaan jullie een half uur speechen ? Of laten jullie na de speech gewoon wat tijd tot aan de videovertoning ? Verder vrees ik ook dat heel de ambiance gebroken zal worden door het binnenbrengen van de bruidstaart en mensen die aan het dansen zijn moeten dan weer gaan zitten om ze op te eten. Of je hen daarna nog zo gemakkelijk op de dansvloer krijgt ?... Daarom zou ik ook eerst de bruidstaart aansnijden en daarna, met de openingsdans, het bal openen.
Ja, de videograaf doet meestal die videobeelden voor de openingsdans dus ik zou graag wat tijd laten tussen speech en die videobeelden en openingsdans. Ivm de bruidstaart dat snap ik, maar hoe zou ik dat dan allemaal doen. Misschien om 21.30u speechen. Dan misschien tegen 22u bruidstaart en dan rond 22.30u de videobeelden en openingsdans. En dan misschien de bruidstaart laten staan voor de late honger? Iemand nog ideetjes?
Bij ons is het zo: * 18.00 diner met naaste familie * 20.30 ontvangst avondgasten met korte receptie * 22.00 speech van ons * 22.15 dessertenbuffet + bruidstaart * 23.00 openingsdans * 00.30 frietzakjes
als ik dat hierboven lees... wij doen het wat anders precies 16u30 aankomst gasten 17u30 trouwplechtigheid ( burgemeester trouwt ons op de pier Blankenberge,waar ook het feest is... ) 17u30 - 19u00 aperitief en hapjes 19u00 BBQ 21u bruidstaart 21u30 à 22u openingsdans ( hangt er vanf hoe snel de taart op is ) 22u tot .... dansen !! wij doen geen speech ofzo ...