Nu Online
Momenteel zijn er 349 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kerkelijk huwelijk in het buitenland. Iemand ervaring hierin?

19-2-2011 10:27:00
Dag bruidjes,

Wij trouwen op 2 juli 2011 voor de wet en erna is er receptie en diner voorzien voor de familie. Het kerkelijk huwelijk willen wij in het buitenland laten doorgaan, romantisch op het strand.

Ik vroeg mij af welke voorbereidingen hier aan vooraf moeten gaan en of er iemand hier al ervaring mee heeft?

Groetjes

Nathalie
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 614

Anneke
15-9-2010
 Meld misbruik19-2-2011 16:20:15

Probeer de website een keer van bankasa.com (wedding Curaçao) . Wij zijn daar vorig jaar gehuwd op het strand (wettelijk) maar men kan daar ook een kerkelijk huwelijk laten doorgaan. Echt de moeite hoor.
Groetjes

Nathalie
2-7-2011
 Meld misbruik19-2-2011 17:52:29

Alvast bedankt. Na wat opzoekingswerk zag ik Aruba ook staan http://www.dreamweddingsaruba.com/packages.htm.
Heel mooi en eigenlijk vind ik de prijs nog meevallen. Ik had verwacht dat dit veel duurder ging zijn. Ik check eens de website die je mij hebt doorgegeven.
Groetjes

Anneke
15-9-2010
 Meld misbruik20-2-2011 16:44:11

Hey Nathalie

Als je zou beslissen om op Curaçao te huwen kan ik je wel ea doorsturen van reisagentschap, hotel, ed... waar wij mee gewerkt hebben. Wij gaan volgend jaar terug naar hetzelfde hotel omdat dit zo fantastisch was.
Groetjes

Chris

Meld misbruik6-5-2011 19:06:02

Beste Nathalie,

ik woon en werk als weddingplanner in Altea, aan de spaanse Costa Blanca en kan als dusdanig informatie geven over uw huwelijk onder de spaanse zon.

Trouwen op het strand hier in spanje is absoluut een aanrader.

Zoals je weet is het niet toegestaan op het forum om reclame te maken, dus dat doe ik ook niet, maar als je info wil - ongeacht of je in spanje, en al dan niet via ons wil trouwen - ben ik steeds bereid je info te geven

groetjes en veel geluk

Detect language » Hungarian

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...