Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Op zoek naar artikelen van Liefde is...

19-2-2011 14:22:16
Hallo bruidjes en bruidegommetjes,

Wij willen graag voor ons huwelijk het thema van liefde is gebruiken. Zijn er mensen die weten waar je leuke bedankjes (kaartjes, beeldjes, ...) kan vinden? Ik ben ook nog op zoek achter ideetjes voor onze menu kaarten en uitnodigingen en een gastenboek.

Kun je mij een adres van een winkel doorgeven, een website of heb je zelf rond dit thema gewerkt en kun je leuke tips geven? Laat maar komen :-)

Bedankt alvast!

Sylvia
15-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 706

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik19-2-2011 15:03:10

Enkele weken terug waren er bij Wibra allemaal 'Liefde is...'-spulletjes: sokken, een big shirt, kaartjes,... Voor de rest weet ik niet onmiddellijk iets...

Charlotte
28-5-2011
 Meld misbruik19-2-2011 17:45:09

Hey Sylvia,

Wij werken ook met "liefde is..." En wij hebben alles gevonden op de volgende website www.fansofkimcasali.multiply.com/photos . Daar staan bijna alle prentjes van afgelopen jaar per datum... Ik weet dat het plagiaat is, maar ik heb poging gedaan om de hedendaagse tekenaar van de prentjes te contacteren met de vraag of we de prentjes mochten gebruiken voor ons huwelijksfeest... nooit geen reactie gehad. Dus wij hebben het gewoon gedaan. Nu hoop ik dat hier de regels gelden dat het enkel voor een prive kring is, dus dat dat allemaal wel mag dan :-S

Wij hebben een prentje van "liefde is..." op onze uitnodiging en we gaan ze dan op nieuw gebruiken met de tafelnamen, menu's, taarttopper, bedankjes, cupcakes, ....

Nog veel succes!
Charlotte
www.simonandcharlotte.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...