Terug naar overzicht
De bruidstaart was oorspronkelijk ook bedoeld om de late honger te stillen ,maar als we het zoals het eerste doen dan hebben we niets meer van eten om na middernacht te geven of zo...
Bij ons begon de openingsdans ook rond +/- 23u. Wij hadden ook niks meer voorzien voor 's avonds, maar ons dessertenbuffet bleef wel de hele avond staan. Zo kon iedereen nog eens terug gaan, wie nog trek kreeg...
oesje, onze openingsdans staat gepland om 21u30 net daarvoor de bruidstaart.. wij feesten nogal graag . Persoonlijk vind ik 23u nogal laat om te beginnen dansen ...
bij ons gaat het waarschijnlijk zo zijn: 20.00 aankomst gasten avondfeest, 21.30 speech + bruidstaart + openingdessertbuffet tussen 22.00 en 22.30 ergens de openingsdans afhankelijk of er een nog een grote rij staat bij het dessertbuffet. zit wel alleen nog een beetje verveeld met het feit dat de getuigen mss nog een stukje van de vrijgezelle wil tonen op groot scherm, maar daarvoor is in de planning niks voorzien :-s ik zou dit wel het liefst willen voor 22.30.
je kan mss een kaastafel voorzien? voor ' s nachts.
We gaan dit morgen ook nog even bespreken met de zaal. Misschien de receptie maar anderhalf uur ipv twee uur of zo. Dan kan de openingsdans ook een beetje vroeger natuurlijk. Ik denk ook dat mijn zus nog iets in petto gaat hebben... Nog iets extra's 's nachts zal niet gaan, qua budget gezien dan... Het beste is dan om de bruidstaart te laten staan denk ik...
Vanwege het budget (en omdat we dat gewoon niet willen) geven we geen diner. Ik vind het belachelijk om meer dan 5000 euro te spenderen aan eten dat op twee uur op is. Wij zijn ook bezig met een huis serieus te verbouwen dus wij weten wel wat beters te doen met dat geld. Vandaar de receptie van 20u tot 22u met aansluitend dansfeest en een bruidstaart en dergelijke. En dit is in de zaal Vlaschaard in Hulshout en wij zijn daar héél content van! Wij willen er geen stijve bedoening van maken en als ik op de uitnodiging duidelijk maak dat het een receptie is met aansluitend dansfeest zie ik helemaal geen probleem!
@Peegy: het is niet omdat jij graag danst, dat iedereen dat graag doet. Ik heb al heel wat trouwfeesten meegemaakt waar een deel van de gasten na de openingsdans naar huis gaat... Dus hoe vroeger het dansfeest start, hoe vroeger het einduur van je feest is mijn ervaring...
Tis moeilijk hé ...We vinden dit héél mooi denken wij:20u: receptie21.45u.: speech met videobeelden van onze dag22.00u: bruidstaart22.45u: openingsdans
@veronique ja dat begrijp ik wel. Volledig gelijk !! zeker als je met een groep zit die niet (weinig) danst. Maar we nodigen enkel onze vrienden uit en de de familieleden die we wekelijks zien. Groepje van 70 personen ongeveer, waarvan ik iedereen persoonlijk ken en weet dat het dansers zijn. dus bij ons zal het wel meevallen denk ik