Terug naar overzicht
Wij doen ons feest in 'De Beemden' in Nijlen. Ze hebben een grote witte feesttent in het bos, aan een grote vijver. Ze zorgen zelf voor aperitief, een BBQ en dessertenbuffet, heel lekker en verzorgd. Misschien voor sommigen niet chique genoeg, maar voor ons perfect...
Maar als het dan regent? Dan is dat misschien ook niet ideaal.
Wij doen ons feest in de Vlaschaard in Hulshout. Ik vind dit persoonlijk echt een hele mooie zaal! Ze hebben verschillende menu's waaruit gekozen kan worden of je kan ook zelf een menu samenstellen of je kan ook werken met een traiteur. Wij hebben (budgettair gezien) ervoor gekozen om eten te geven aan de suite en dan een twee uur duren de receptie voor de gasten met fruitsap, cava en koude hapjes en dan nadien nog bruidstaart (die ik door iemand anders laat maken) en dan gewoon een dansfeest met drankforfait. We hebben niet een supergroot budget en zij helpen echt om iets te zoeken naar je zin...
de tent is natuurlijk wel regenbestendig, maar ik ga er vanuit dat het stralend weer gaat zijn :)
Ons feest vindt plaats in salons van dijck in mechelen. Ik had hier nog gelezen dat iemand had afgezegd voor 2 juli en iemand zocht die eventueel geïnteresseerd was...
Wij geven ons feest in Den Ast in Kampenhout.Héél veel keuze qua eten, zowel menu's zelf samen te stellen en buffetten. We zijn er zelf al een antal keren naar een feest geweest en was dik in orde. Succes met de zoektocht!
Wij geven ons feest in de passade in mechelen. Tot nu toe zijn we super tevreden.. Nog 48 dagen en ik kan ook vertellen dat het feest super verlopen is (ale hopelijk toch :))