Nu Online
Momenteel zijn er 533 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen - originele manier om ze te 'verpakken'

19-2-2011 15:56:26
hoi iedereen,

mijn nichtje zal tijdens de ceremonie de ringen dragen en naar voren brengen. nu ben ik op zoek naar een originele manier om dit te doen, ben niet zo'n fan van het 'ringenkussentje'. ik dacht aan een mandje ofzo... iemand ideeën?

Katrien
14-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1124

Anneke
15-9-2010
 Meld misbruik19-2-2011 16:18:09

Hoi Katrien

wijzelf zijn vorig jaar op Curaçao gehuwd en onze trouwringen waren over een bamboestok geschoven... als je wil kan ik een foto hiervan doormailen. Het was én origineel én prachtig om zien.

Sara
28-5-2011
 Meld misbruik19-2-2011 16:25:34

wij hangen de ringen rond de nek van een beertje. Een vrouwjes beer en mannetjes beer.
De bruidskindjes brengen dan elk een beertje naar voor.

Anneke
15-9-2010
 Meld misbruik19-2-2011 16:32:59

Het was niet echt een bamboestok maar eerder een mooi gerold blad

Nele
4-6-2011
 Meld misbruik20-2-2011 8:14:53

Onze ringen zullen in een lolly zitten. De lolly is in hartvorm en gemaakt van rode snoep. Het midden van de lolly wordt verwarmd en daar worden onze ringen dan ingeduwd, zodat we ze er ook makkelijk weer uitkrijgen.
Dat is een idee van onze ringenontwerper zelf. Wij vonden het wel een leuk idee.
Wij geven voor vertrek naar de kerk onze getuigen elk een lolly (mijn getuige met mijn ring, zijn getuige met zijn ring). Zij brengen dan de ringen aan en geven daarna hun lolly aan de bruidskindjes (zijn ook hun eigen kindjes).

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik20-2-2011 10:36:47

Wijzelf gaan ringen aan beertjes van bruidskindjes hangen (bruid en bruidegom eendje, vastgemaakt aan een ballon)
Maar wat ik heb gezien tijdens bruidsboeket-jacht was ook wel leuk: ze maken een "bloemstukje" op bv een stuk schors en daar worden de ringen mee in verwerkt. Als je dan een bruidsjongetje zou hebben, kan hij dat nemen, is niet zo "vrouwelijk" en bruidsmeisje geef je een mini-versie van uw bruidsboeket

mieke
14-5-2011
 Meld misbruik20-2-2011 10:54:02

Hallo,

Wij gaan ze aan een beertje hangen die in een speciale ballon zit voor bruidsparen en dan moeten we deze ballon prikken voor we aan de ringen kunnen,is eens iets anders.ons dochter zal dan de ballon brengen.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik20-2-2011 14:52:48

Er zijn ook van die ring-roosjes te koop:

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...