Terug naar overzicht
Echt niet leuk, als ik je verhaal zo lees. Het is inderdaad de dag van jou en je toekomstige en dan moeten jullie er het harst van kunnen genieten. Ook van de voorbereidingen en dat is blijkbaar nu niet het geval. Wat zegt je toekomstige ervan? Kan hij zijn vader niet overtuigen om voor jullie huwelijk wat meer moeite te doen? Probeer het je niet te hard aan te trekken. Doe het zoals jullie het willen,want het is jullie dag! Gelukkig heb ik geen problemen met mijn schoonfamile. Mijn schoonmoeder en schoonzus zijn al mee naar mijn trouwkleed gaan kijken. Ze gaan met mijn vriend zijn kostuum zoeken en mijn schoonmoeder zorgt voor het altaarstuk en heeft al mee versieringen gaan kiezen. Ik wens je nog veel plezier met de voorbereidingen en laat niemand jullie dag verprutsen. groetjes Vanessa
als het zo'n ambetante mensen zijn, hoefden ze niet op mijn trouw te komen ... Wij nodigen alleen maar de mensen uit die we er écht bij willen, geen schijn .. Dat wil zeggen dat onder andere mijn broer niet is uitgenodigd of andere leden van mijn familiekant.Eigenlijk alleen maar mijn moeder en mijn vader met zijn vriendin.Langs mijn kant zijn dat de enige mensen die we de rest van het jaar ook eens zien of horen Wij hebben beslist dat we deze dag willen delen met de mensen die ook de rest van de dagen met ons delen. Is onze mening natuurlijk...
ik zit helemaal in dezelfde situatie ik nodig die mensen nog liever niet uit maarja je kan natuurlijk niet anders he :-(
zit dan met je beste vrienden aan tafel en jouw ouders met hun familie vraag aan de getuige van je verloofde als hij bij hem/haar mag slapen
ja vind ik ook wel een mooie oplossing en voor het eten jullie als koppel en de 2 getuigen met hun partner zo sta je tenslotte ook voor het altaar
Hallo, Ik zit net met dezelfde situatie (of toch ongeveer). Heb ook liever dat schoonfamilie niet komt, net zoals mijn vriend maar mijn ouders blijven maar zagen en zeggen dat een trouwfeest toch met 2 families moet gevierd worden. Nu gaan mijn ouders `bemiddelen` en we zullen wel zien. Sowieso verwacht ik serieuze excuses van hen maar die gaan we natuurlijk niet krijgen. Waarschijnlijk gaan wij ze uitnodigen (om achteraf geen gezever te hebben), heb liever dat ze afzeggen maar ze zullen wel komen denk ik. Mijn schoonzus komt al zeker niet dat weet ik ook.Het is te zien hoe zij nog doen maar anders zet ik ze ook apart, ze moeten dat maar begrijpen en daar gaan mijn ouders ook niks op moeten zeggen want dat beslissen wij zelf! Maar ik begrijp dat het heel moeilijk is en allesbehalve leuk maar ik zou dit vooral met je vriend bespreken, als hij ook vindt dat ze niet moeten komen, dan nodig je ze toch gewoon niet uit? Ofwel zet je ze gewoon apart. Sterkte! Groetjes,Kendra
hey,Ik zit met hetzelfde probleem.wat 'onze' dag moet worden, gaat nu al in ruzie uit draaien (ik ken mijn familie!)ik heb me voorgenomen om me er niets van aan te trekken maar das ni simpel ze!en die mag niet naast die zitten, want dan is er ruzie,als er geen dessertbuffet is, dan kom ik niet...'t is altijd wel iets, maar we gaan prberen ons er niets van aan te trekken :)Ik zie dat je intussen al getrouwd bent.hoe is alles verlopen?groetjes