Terug naar overzicht
Wij hebben bewust niet voor een "traditionele" album gekozen. Bij ons zal het een digitaal album worden + alle foto's op cd/dvd. Achteraf kan je dan zelf album maken of kiezen welke je laat ontwikkelen. Wij hebben fotograaf Marec. Op zijn website staan al zijn paketten uitgelegd, prijzen vallen héél goed mee. Een zeer vriendelijke en aangename man. Hij is 2 keer bij ons langsgeweest en vonden zijn werk héél mooi. Succes met de voorbereidingen!
Hey! Idd, zo een album kost heel veel geld... Ik ben naar enkele echte fotografen geweest en de meeste hebben een voorbeeld van huwelijksalbum. Er zaten er bij die hele mooie albums kunnen maken, met verschillende speciale elementen erin. Maar sommige fotografen kleven de foto's gewoon op, zonder meer... Hier zit voor mij wel een heel belangrijk verschil in! Degene met zo een chique album, zou ik gerust wel wat geld voor willen geven...Uiteindelijk heb ik een fotograaf gekozen die geen album maakt, maar de hele dag foto's trekt en alle foto's krijg je (zonder watermerk) op een cd-rom in kleur, zwart-wit en sepia. Hiermee kan ik zelf een album maken... Moeilijke keuze he! Want ik vond het toch ook best duur zo een fotograaf met album.
Ja dit is wel een goed idee, dat je dan de fotos op cdrom krijgt en dan zelf je album kan maken. Ik denk dat ik volgende week eens terug ga om te vragen of dit mogelijk is. Of misschien een andere oplossing voor ons budget... hmm toch wel een moeilijke beslissing!!
@anke : welke fotograaf heb je ? ben ook op zoek naar iemand die enkel de foto's maakt
Wij hebben gekozen voor een fotograaf waarbij we het allebei krijgen: de foto's in hoge kwaliteit zonder watermerk op cd/dvd en een luxueus fotoalbum. Zo kunnen we daarna met de foto's doen wat we willen maar hebben we toch een mooi trouwalbum. Dat laatste was voor ons echt belangrijk aangezien het bijna het enige is wat je aan je trouwdag overhoudt. We hebben wel gemerkt bij onze zoektocht dat er veel verschil is tussen fotoalbums. Sommige kan je heel makkelijk zelf ook maken via de site van Hema, Kruidvat, Extrafilm enz. en daar vonden we het niet de moeite om geld aan te geven. Wij hebben dan ook gekozen voor iemand die echt wel de albums maakt en er werk in steekt zodat het een album is dat ik niet zelf kan maken, en daar hadden we dan ook wel wat geld voor over, al valt het mijns inziens nog heel goed mee ;-). Groetjes en veel succes!
wij hebben een fotograaf in gedachten en fotokes komen op cd een 800dacht iken dan ze van die nieuwste fotoalbums waarin de pagina je foto isen onze fotograaf vraagt er een 1000euro voor wat ik toch ok vin een andere eens wiste vragen en dat was voor het zelfde van boek en minder foto's 1700euro wij gaan wel nog eens samen aan tafel komen te zitten en bekijken hoe en wat ik weet ze mooi werk leverd ze heeft geboortekaartes van onze kleinste spruit ook gemaakt en moet zeggen echt knap