Terug naar overzicht
goh sarah, ik zou het niet kunnen zeggen want ik moet ze allebei nog bezoeken:-) heb ze gisteren gemaild en moet nog eens een afspraak maken. mijn vriendin is getrouwd in de grote stove en was ontzettend tevreden:-) we trouwen ongeveer hetzelfde moment en dit in dezelfde buurt:-) veel succes met de zoektocht en laat eens weten wat het geworden is he groetjes x
Ik ben laatst naar een trouw geweest in de grote stove en het eten was echt wel heel goed dus daar moet je zeker niet mee inzitten! Mijn vriend en ik zijn achteraf ook nog eens gaan kijken naar de zaal voor ons huwelijk maar ik had ook het gevoel dat die man erg gehaast was en ik had er eerlijk gezegd niet zo'n waauw gevoel van... Succes in ieder geval!
Wij hebben vorig jaar de 1ste communie van onze dochter in de grote stove gedaan. Toen we de menu gingen vastleggen, waren we er inderdaad vanaf in 10 minuten wat me wel wat zorgen baarde. De dag zelf echter was fantastisch. Heel professioneel met een eigen maître die op tijd en stond dingen afcheckt met de mensen (in ons geval de ouders van de communicant). Ook het eten was uitstekend en vlot. Niet te lange wachtpauzes, niet te snel na elkaar. Ik was er echt super tevreden van en ons feest gaat dan ook zonder twijfel door in de grote stove!