TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Aurelie
13-5-2011
|
20-2-2011 8:28:03
En wat zegt je aanstaande van heel dat gedoe met dat wijf? Hij is er toch zelf niet mee gediend zeker ?? Kan hij eens niet praten met zijn beste vriend ?
|
|
Fredie
26-6-2010
|
20-2-2011 13:13:12
Hey Dagmar, ofwel ga je eens serieus klappen met die beste vriend ; je wacht hem bvb 's middags aan zijn werk op, zonder vooraf af te spreken zodat hij onvoorbereid is en gooit je verhaal op tafel. Ofwel zeg je tegen jezelf : Ach, het is allemaal de moeite niet, ze is het niet waard dat ik me er aan opvreet dus de spons erover. Die keuze moet je zelf maken. Zelf ben ik nogal direct en heb een hekel aan verwrongen toestanden dus koos ik voor oplossing 1. Dat wil niet zeggen dat dit de beste oplossing is gezien ik die mensen en hun karakter niet ken. Hoedanook, als ik me bij haar niet goed voel, heb ik wel de moed om haar dat vlakaf te zeggen en ook dat ze op mijn trouwfeest niet langer welkom is, dankzij haar leugen. Ze is behalve een leugenaarster blijkbaar ook nog een ruziestookster, zelfs haar eigen man zegt dat ! Dus wat kan zo iemand in 's hemelsnaam op mijn trouwfeest komen doen ???
|
|
M.
18-6-2011
|
20-2-2011 14:06:06
euhm... uw toekomstige kiest voor JOU, niet voor haar, laat zij zich maar slecht voelen aan tafel! Plaats je ouders enzo naast je, zodat ze ver weg zit aan tafel, en negeer haar gewoon.... Het is jullie dag, jullie zullen in de belangstelling staan! Of ze er nu bij is of niet, het zal toch niet opvallen.... En als je dit verhaal vertelt aan de rest, zullen ze er net zo over denken, en op tijd "ingrijpen" moest het nodig zijn! Ze zal sowieso scheef bekeken worden dan.... pay back time !!!
|
|
Evelien
9-7-2011
|
20-2-2011 14:42:25
Ik zou toch eens praten met je verloofde en uitleggen dat je haar er eigenlijk niet bij wil als "suite" en of hij niet eens met zijn vriend kan praten over haar gedrag... Mja, echt een vervelende situatie!
Veel sterkte!
|
|
kelly
22-6-2013
|
22-2-2011 12:08:51
hey meis zoals al gezegt is het is jou grote dag en best samen bekijken hoe je dit probleem kan oplossen ik zou ook zeggen laat ze dan maar komen ik doe alsof ze lucht is en negeer haar gewoon mijn dag zou ik ni laten kapot maken voor zo een vrouw en weet je je kan er wel plezier ik hebben wan jij zit daar met je man en zij kan er enkel ma van dromen ;-) zal ze stik jaloers op zijn zal haar meer pijn doen da jou groetjes
|
|
Cindy
5-5-2012
|
22-2-2011 15:29:43
Ja, ik volg geheel wat Kelly zegt,
Ik zou zoveel mogelijk de anderen hierover inlichten (zodat ze weten waarom je afstandelijk doet en ter hulp kunnen schieten als het nodig mocht zijn) en verder gigantisch genieten van mijn trouwdag. Laat ze maar eens voelen dat Jij het bent die met je ventje trouwt en niet zij. Laat je geluk niet door zo'n mensen vergallen. Payback Time.
Goh, ik heb eigenlijk best wel met haar vent te doen. Maar ja, da's dan ook weer jou probleem niet hé. Ik vraag me af of hij dat weet dat zijn vrouw eigenlijk verliefd is op zijn beste vriend?
Enfin, ik denk dat je er wel uit raakt. Doe gewoon wat je hart je ingeeft.
Groetjes,
Cindy
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|