Nu Online
Momenteel zijn er 386 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp

20-2-2011 1:36:10
hey mede bruidjes ik zit met wat voor mij toch wel een groot probleem is
wij trouwen enkel voor het gemeentehuis nadien zouden wij gaan eten met de getuigen en de oude garde van de familie waarna we een feest geven in een zaal
nu heb ik al een jaar een probleem mijn met de vrouw van mijn aanstaande zijn getuige
zijn getuige is een goede vriend van hem vanaf ze in de kleuterklas zatten

een dik jaar geleden heeft ze mij laten verstaan dat ze zelf wel een oogje heeft op mijn aanstaande ( ik heb daar toen eens goed mee gelachen)
maar enkel maanden later is mijn aanstaande samen met zijn getuigen en zijn vrouw tot in de vroege uurjes iets gaan drinken
waar ik normaal weinig of geen probreem mee heb
maar toen die keer kwam ik heer s'morgens tegen in de winkel waarop ik stomweg zij dat ik ervan verschoot dat ze al ze vroeg op pad was en dat ik dacht dat ze nog zou slapen
waarop zij antwwoorde dat ze de avond der voor niet was weggeweest ze was zelf vroeg gaan slapen

toen ik thuis kwam heb ik dan ook aan mijn aanstaande gevraagd of zij derbij was en hij beweerde dus van wel
ik heb haar dan gebeld en nog eens gevraagd of ze nie mee uit was geweest ze beweerde nog altijd van niet en haar man was ook niet weg geweest
hiet thuis was dus wel te verstaan een kleine oorlog uitgebroken
tot mijn aanstaande zijn getuigen mij op belde om me te zeggen dat ze wel mee iets waren gaan drinken maar dat madam er plezier in had om ruzie te stoken
sinds die moment spreek ik niet meer tegen haar

ik weet wel dat ik mijn aanstaande eerlijk is en dat ik hem kan vertroouwen
maar wist op die moment ff niet goed wat ik moest denken

nu is mijn probleem dat ik op mijn trouwdag zeker niet met haar wil gaan eten
maar ik kan van mijn aanstaande ook niet verwachten dat hij zijn beste maat (waar ik totaal geen probleem mee heb ) opzij schuift

dus beste bruidjes
hoe zouden jullie dit oplossen ????????????

dagmar
8-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 818

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik20-2-2011 8:28:03

En wat zegt je aanstaande van heel dat gedoe met dat wijf? Hij is er toch zelf niet mee gediend zeker ?? Kan hij eens niet praten met zijn beste vriend ?

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik20-2-2011 13:13:12

Hey Dagmar,

ofwel ga je eens serieus klappen met die beste vriend ; je wacht hem bvb 's middags aan zijn werk op, zonder vooraf af te spreken zodat hij onvoorbereid is en gooit je verhaal op tafel. Ofwel zeg je tegen jezelf : Ach, het is allemaal de moeite niet, ze is het niet waard dat ik me er aan opvreet dus de spons erover. Die keuze moet je zelf maken.
Zelf ben ik nogal direct en heb een hekel aan verwrongen toestanden dus koos ik voor oplossing 1. Dat wil niet zeggen dat dit de beste oplossing is gezien ik die mensen en hun karakter niet ken. Hoedanook, als ik me bij haar niet goed voel, heb ik wel de moed om haar dat vlakaf te zeggen en ook dat ze op mijn trouwfeest niet langer welkom is, dankzij haar leugen. Ze is behalve een leugenaarster blijkbaar ook nog een ruziestookster, zelfs haar eigen man zegt dat ! Dus wat kan zo iemand in 's hemelsnaam op mijn trouwfeest komen doen ???

M.
18-6-2011
 Meld misbruik20-2-2011 14:06:06

euhm... uw toekomstige kiest voor JOU, niet voor haar, laat zij zich maar slecht voelen aan tafel! Plaats je ouders enzo naast je, zodat ze ver weg zit aan tafel, en negeer haar gewoon.... Het is jullie dag, jullie zullen in de belangstelling staan! Of ze er nu bij is of niet, het zal toch niet opvallen.... En als je dit verhaal vertelt aan de rest, zullen ze er net zo over denken, en op tijd "ingrijpen" moest het nodig zijn! Ze zal sowieso scheef bekeken worden dan.... pay back time !!!

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik20-2-2011 14:42:25

Ik zou toch eens praten met je verloofde en uitleggen dat je haar er eigenlijk niet bij wil als "suite" en of hij niet eens met zijn vriend kan praten over haar gedrag... Mja, echt een vervelende situatie!

Veel sterkte!

kelly
22-6-2013
 Meld misbruik22-2-2011 12:08:51

hey meis

zoals al gezegt is het is jou grote dag
en best samen bekijken hoe je dit probleem kan oplossen
ik zou ook zeggen laat ze dan maar komen ik doe alsof ze lucht is en negeer haar gewoon
mijn dag zou ik ni laten kapot maken voor zo een vrouw
en weet je je kan er wel plezier ik hebben wan jij zit daar met je man
en zij kan er enkel ma van dromen ;-) zal ze stik jaloers op zijn zal haar meer pijn doen da jou

groetjes

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik22-2-2011 15:29:43

Ja, ik volg geheel wat Kelly zegt,
Ik zou zoveel mogelijk de anderen hierover inlichten (zodat ze weten waarom je afstandelijk doet en ter hulp kunnen schieten als het nodig mocht zijn) en verder gigantisch genieten van mijn trouwdag. Laat ze maar eens voelen dat Jij het bent die met je ventje trouwt en niet zij. Laat je geluk niet door zo'n mensen vergallen. Payback Time.
Goh, ik heb eigenlijk best wel met haar vent te doen. Maar ja, da's dan ook weer jou probleem niet hé. Ik vraag me af of hij dat weet dat zijn vrouw eigenlijk verliefd is op zijn beste vriend?
Enfin, ik denk dat je er wel uit raakt. Doe gewoon wat je hart je ingeeft.
Groetjes,
Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info