Terug naar overzicht
FDO heeft echt een uitgebreide keuze en het zou me heel hard verwonderen dat je daar je zin niet vind. Op de beurzen kunnen zij maar met een bepaald aantal ringen komen eh... maar als je effectief ga, hou maar zeker 1u de tijd voor enkel gewoon te kijken. Wij wisten vrij vlug wat we wilden, na een halfuur was alles gekozen, maar dat is zo bij alles bij ons (mijn jurk was ook maar in een halfuur gekozen!) en toch moesten we alles bekijken "voor zeker te zijn". Ze zijn super vriendelijk, zouden alles aanpassen om aan je wensen te voldoen en ... ik kan er geen enkel slecht woord over hebben!
hier ook onze ringen aangekocht bij FDO vorige week. Ik had al zoveel goeds gelezen over hen dat ik het niet kon laten om een afspraak te maken. Op hun site vond ik niet direct mijn ding maar heb toch een hele mooie gevonden tussen het ruime aanbod. En de prijs valt super goed mee.De mijne is witgoud 18K met een dubbele rij briljanten
Hallo Sarah Wij hebben vorig jaar onze ringen ook bij FDO gekocht. Ik draag die nu al 8 maanden en ben nog altijd heel gelukkig over de kwaliteit en het resultaat. Je krijgt er een goede service en er is keuze genoeg. Wij hebben allebei een verschillende ring. Ik in witgoud en mijn man in geelgoud, naar eigen voorkeur. Dat was voor FDO geen probleem en die man heeft een ontwerp gemaakt die ondanks de 2 kleuren toch volledig op elkaar afgestemd werd. Alles is mogelijk. Veel succes Christa
dag Sarah, Ook wij hebben ringen van FDO en zijn zeer tevreden. Er is hen geen moeite te veel. De ringen die je ziet tijdens de beurs zijn slechts een greep uit het aanbod. Je kan eindeloos combineren en dit zowel in model alsook in kwaliteit. Jullie hebben nog ruim de tijd om de keuze te maken, dus ik zou zeker langsgaan.
dag Sarah,