Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes: CHECK!

20-2-2011 11:37:03
Weer een puntje dat we mogen afvinken: kledij van kindjes zijn gekocht/besteld.
alles gekocht bij Viktorientje in Putte. Zeker voor meisjes veel keuze, jongens is altijd minder, maar dat is overal he.
Uiteindelijk hebben we toch een supermooi ensemble gevonden voor de 2 (meisje van 2 jaar: mini-trouwjurkje en ons zoontje van 3 jaar: 3-kwart linnen broekje, linnen hemmeke met das in materiaal van kleedje meisje en een donkerbruin gilet)!
Kleedje samen met cache-ceure (of hoe schrijf ge da??! ) kost 134 euro en dat van ons zoontje (verschoten we wel efkes van, maar geluk is dat hij er zeker allemaal kan afdragen) kost 249 euro.
Nu nog schoentjes. Maar voor zoontje weten we het al (mevrouw van schoenwinkel heeft speciaal voor hem een modelleke binnengepakt dat wat gekleed is maar toch afdraagbaar is onder nen jeans voor de look: casual chique ) maar schoen moet nog binnenkomen, ze belt me op al hij er is. Schoentjes van bruidsmeisje hebben we al in vitrine zien staan maar durven ze nog niet kopen omdat ze nu nog maar 1jaar en 7maand is en dus nog groeispurten kan doen..
Wij hebben met ouders afgesproken van bruidsmeisje dat wij de kledij betalen en zij gaan de schoentjes kopen. Vind dat wel tof van hen, want het kost toch allemaal veel geld he....

Ons zoontje zijn kleedjes zullen rond eind april binnenkomen, dus dan nog afpassen en vermaken en dan staat hij echt schoon int nieuw! Kleedje van bruidsmeisje mochten we ineens meenemen.

Me, ouders meisje en kids happy!

Daarna nog ne lekker wafel gaan eten! hihi

Grts
Kelly

Kelly
4-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 483

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik20-2-2011 12:13:37

Oh kei tof! Het zal een mooie dag worden :) En weer iets minder op de todo-lijst natuurlijk :)

Karine
25-6-2011
 Meld misbruik27-3-2011 15:37:32

Kelly,

Hebben ze veel keuze daar? Lichte tinten (zoals beige/wit/ecru/grijs)? Zou voor mijn dochtertje ook wel es willen gaan zien daar... En ze kunnen de dingen nog laten aanpassen door een retoucheuse, moest het nodig zijn?

thx!

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik28-3-2011 9:29:59

@ Karine: jaja daar hebben ze veel lichte tintjes en retouches doen ze ook. Mijn zoontje zijn kleren komen in april binnen en dan moeten we nog langsgaan om te passen om dan alles te retoucheren.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...