TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sylvie
8-7-2011
|
20-2-2011 19:18:29
Zwarte roosjes kan je erin laten verwerken, maar persoonlijk vind ik dat onnatuurlijk. Witte bloemen zie ik heel graag en zoals je zegt, met een zwart lint erin kan dit heel mooi worden! Ik zie het al voor me. Ikzelf zou daarvoor kiezen!
|
|
Ce
13-9-2013
|
20-2-2011 20:06:44
Ik zou ok gaan voor vb een boeket met witte rozen en de steeltjes volledig samengebonden met een breed zwart lint.
Of je kan eens googlen, ik denk dat het anemonen zijn... dat zijn witte bloemen met een zwart hartje.
Natuurlijk kan een boeket met vb felrode bloemen ook heel mooi zijn bij zwart en wit.
|
|
ilse
7-8-2010
|
21-2-2011 7:29:32
Hey,
Ik had een turquoise top met zwarte rok en wilde ook geen wit boeket met groen.
Ik had een boeket van witte calla's met daartussen zwart cobrablad. Het boeket was samengebonden met een turquoise lint.
Als je een foto wil mag je me altijd een persoonlijk berichtje sturen hoor.
Groetjes,
ilse
|
|
Véronique
31-7-2009
|
|
|
Yicke
26-2-2011
|
21-2-2011 16:34:22
Anemonen zijn inderdaad witte bloemen met een zwart hart. Ze zijn, in natuurlijke vorm, echter ietsjes groen getint en niet spier-wit. Die echt witte die je soms ziet zijn meestal zijden anemonen. Ik was voor mijn burgerlijke trouw ook in zwart met wit en had witte ranonkels als boeket. De stengels stoorden mij eigenlijk absoluut niet, maar zoals je zegt, je kan er altijd een zwart lint laten rond draaien en dan zie je ze niet.
Zwarte bloemen vind ik zelf niet zo mooi, het doet me te veel aan nep-bloemen denken.
|
|
nathalie
30-4-2011
|
22-2-2011 19:18:27
bedankt iedereen, t zullen idd witte bloemen worden met een zwart lint, simpel maar mooi op zich, mijn kleed spreekt al teveel voor zich, dan willen we de rest beetje sober houden hé
groetjes
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|