Terug naar overzicht
Blanc fixe in Drongen?
Hey Hanne, daar zijn we ook gaan informeren, maar 't probleem is dat je daar een trap hebt en er enkele mensen minder goed te been zijn... Dus dat is geen optie meer, alhoewel het een leuke zaal is..
Veel hangt af van je aantal personen maar enkele goede plaatsen zijn-Pauwkenshof-Caipirhina-Zevensterre-Roscam-Loozen boer-Biznis-Hotel te Lokeren Zeker de eerste 3 zijn aardig budget-vriendelijk maar het hangt ook af van wat je verwachtingen zijn.Ik ken nog vele zalen uit de buurt en zeker evenwaardig zijn. Veel succes!!
hey, ons feest is in salons caipirinha in Merelbeke, zeer "schappelijk" van prijs en zéér vriendelijke mensen.
ook wij raden blanc fixe aan!
ben ook wel geïnteresseerd in blanc fixe.iemand enig idee van de prijs?
Wij betalen 550 EUR voor de zaal en kregen de volgende tarieven van Blanc Fix gemaild. Groetjes, KarenEen avondfeest in het weekend kost € 550 excl. BTW als u één van de vaste cateraars (Didier De Rudder, Coeur d'Artichaut, Alfin, Illie Mangaro) kiest. Drank wordt door ons geleverd of door u geleverd en door ons geserveerd aan een vast kurkrecht. U kan ook uw eigen cateraar kiezen maar dan kost de zaal € 750 excl. BTW. Drank wordt eveneens door ons geleverd of door u geleverd en door ons geserveerd aan een vast kurkrecht. Verwarmingskosten (+/- € 50 in de koudere maanden) vallen weg in de zomer, elektriciteit wordt aangerekend naar verbruik (meterstanden). Daarvoor moet je tussen € 50 en € 100 rekenen. Voor de opkuis rekenen wij een uurtarief van € 20,00. De opkuis van de zaal neemt al snel vier à vijf uur in beslag. Wij hebben een lounge-hoek: twintig witte en twintig zwarte poefs met tafeltjes en zes staantafels (exclusief tafellinnen).
bedankt voor alle reacties!uiteindelijk hebben we toch voor het monasterium gekozen. We hebben gezien dat er veel flexibiliteit is qua budget voor het eten. We zien het helemaal zitten om ons feest daar te organiseren! :-)Groetjes van een blij bruidje in spe
hey evelien ik heb een vraagje ivm met het monasterium... hebben ze jou iets verteld ivm met die geluidsnormen, dat de muziek vanaf 3u stiller zou moeten? ik lees dat hier namelijk op de forums, weet jij hier iets meer over? en hoeveel stiller is dat dan?Zou namelijk ook graag in het monasterium trouwen maar wil niet dat mijn feest om drie uur 'stilvalt' (letterlijk dan! :) ) omdat de muziek niet meer te horen is! alvast bedankt!!!groetjes Liselot