Terug naar overzicht
Hallo Silvia, waaraan had je gedacht? Oldtimers, bus, sportieve wagen, ... GroetjesAn
awel, dat ik het eigenlijk nog niet weet. :o) Ik wou de prijslijst eens bekijken en op basis daarvan m'n keuze maken. In gedachten, voor ons een witte cabrio kever. Voor de suite eventueel audi - wagens, vind ik zo mooi. Maar je vindt blijkbaar alleen mercedessen. Plus denk ik, dat een wagen voor elk koppel, oploopt, nee? Dus wou het nog eens bekijken.
Als je voor iedereen dezelfde auto wil kost dat toch al vlug een hoop geld ja!!Dat zijn dan meestal taxibedrijven of zo die dat doen en zijn vaak mercedessen! Een alternatief om eens over na te denken is of je niet een aantal mensen kent die met dezelfde auto's rijden? Wij hebben met onze trouw toen aan vrienden en kennissen gevraagd om te rijden en hadden toen 5 dezelfde auto's gevonden.
Je kan ook de keuze maken om een bus te huren (oldimer of gewoon een luxe touringcar) prijzen voor een oldimer liggen meestal rond de €800, voor een gewone touringcar is dat meestal 200 tot 300 euro goedkoper. Je kan ook steeds autodealers vragen om auto's te huren voor die dag, deze doen dit vaak een stuk goedkoper, je hebt dan wel geen chauffeur. Ik zie ook graag suite auto's en dat allemaal, maar het kost gewoon vrij snel zeer veel, dus bij ons mag iedereen met zijn eigen wagen rijden, en moeten ze maar zien dat ze die mooi poetsen. een wit lintje voor aan de spiegels/antenne kan er wel net van af :-)