Terug naar overzicht
wat ik ooit gezien heb was dat er in de zaal allemaal helium ballonnen tegen het plafon aanzaten met lichtjes in, dit was zeer mooi en van het lelijke plafon zag je niets meer...
Wat zijn de mogelijkheden om iets aan de muren vast te maken? Hangt er ergens een bar of zo waarin je iets kan hangen of moet je alles eraan vastmaken met punaises en zo? Anders kan je er linten aan hangen da's volgens mij mooier dan echt doeken. Hebben jullie een themakleur? Dat van die ballonnen vind ik een heel leuk idee, zelfs als dat niet lukt met die lichtjes, dan blijft het leuk.
Kijk is op www.ziri.be. Groetjes
In maart is er in Leuven en in april op verschillende plaatsen in België (Kortrijk, Hasselt, Antwerpen, ...) stoffenbeurs. Daar kan je heel goedkoop aan mooie stoffen geraken. Veel collega's halen ook stof in de Turkse winkels in Gent. Daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Ik weet niet van welke regio je bent, maar in de sleepstraat in Gent zijn er veel stoffenwinkels, ze zijn daar redelijk goedkoop. Mijn schoonmoeder is daar stof gaan halen voor haar gordijnen en was daar maar 1/4 van haar geld kwijt dan in een gewone gordijnenwinkel. In Brussel is er ook zo een straat, ik denk dat het rue de brabant heet, maar weet het niet zeker. De straat is bij het noord-station. Succes!
Uhm... vragen of je de muren mag verfen??? Als het toch opgeknapt moet worden, vinden ze dat misschien enkel maar prettig. En een bus verf is toch (bijna altijd) goedkoper dan stof.
Ik dacht ook aan Ziri (zie hierboven). is soms was té kitsch, maar met de juiste 'sturing' moet er wel iets van te maken zijn!