Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Check check checkerdecheck!

20-2-2011 18:38:18
Hoi hoi

Heb de voorbije week heel vaak 'check' kunnen zeggen en weer dingen op m'n lijstje kunnen schrappen (dat voelt zo zalig)!

Ben op 21 januari ten huwelijk gevraagd en op een kleine maand tijd heb ik eigenlijk al bijna alles geregeld wat op m'n planning stond om te doen van nu tot juni (I know...I'm obsessed ...maar ben er dan ook zo graag mee bezig!). Wat al definitief vastligt: de feestzaal + persoonlijke viering daar, gemeentehuis, fotograaf + videograaf en kapster + make-up. De ceremoniewagen ligt zo goed als vast. Morgen hebben we een afspraak met een ceremoniemeester (Pierre Loncin) dus da's ook weer spannend!

Nu alleen de DJ nog ...onze zaal werkt normaal samen met Blue Moon maar heb hier nog niet al te goeie reacties over gelezen (gelukkig zijn we niet verplicht hen te nemen). Dus als iemand het tegendeel heeft ervaren, laat gerust weten of als je andere goede DJ's kent...let me know!

Lieve groetjes
Chantal

Chantal
16-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 834

marjan
16-7-2011
 Meld misbruik20-2-2011 19:43:09

heb wel al veel goede referenties van Blue Moon gehad (heb ook zelf een dj van dat team voor ons trouwfeest), zij zijn ook met een heel team dus hebben ook zeker een reserve dj als die ziek zou vallen..nog veel succes en verder plezier met het voorbereiden!

Anke
26-5-2012
 Meld misbruik11-3-2011 21:06:44

zo goed bezig Chantal!

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik13-3-2011 10:29:12

Hehe..mercietjes Anke!! Kvind het echt leuk om met den trouw bezig te zijn :D! Maar jullie zijn ook goed bezig zenne...de zaal die vastligt is al een hele belangrijke stap! Onze zaal was al helemaal volgeboekt in juni, behalve op onze datum...was da bij jullie ook al zo? Toch erg hoe snel je voor sommige dingen moet zijn eh!

Lieve groetjes

Chantal

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...