Terug naar overzicht
Hoe oud zijn jullie kindjes? Da's makkelijker om een idee te hebben wat ze zouden kunnen doen.
hey sylvie, de oudste laura is er elf, michiel is er tien dan is er nog collin die is er vijf en dan ons emma die is er bijna vier.De oudste zijn wel bereid om iets te doen maar voorbeeldjes geven kan ik nie zo goe :( hopelijk komen er nog leuke ideeen!
't Is niet zo origineel, maar misschien kunnen de oudsten een mooie tekst voorlezen. Of als ze dat kunnen, zelf een gedichtje schrijven of zo... De kinderen kunnen misschien ook meehelpen aan de versiering die in de 'ruimte' staat, zoals mooie hartjes maken, leuke tekeningen maken, misschien iets leuks in papier-mâché maken? Misschien kunnen ze samen een leuke dans doen.
waarom maak je voor of na jullie huwelijksplechtigheid geen tijd vrij om ook als gezin "te huwen"?? een gelofte uitspreken aan elkaar en dan bijvoorbeeld een armbandje of iets dergelijks voor alle gezinsleden ? ik zeg maar wat ...
Hey, merci om te reageren hoor! ik ga er zeker aan denken!de oudste wil zeker wel iets doen,met de hulp van men zus,en het uitwisselen vind ik ook wel iet hebben,bedankt! grtjs