Nu Online
Momenteel zijn er 414 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek

20-2-2011 19:31:29
Hey iedereen,

heeft er iemand een ideetje waar ik een gastenboek zou kunnen kopen?
Ik had al gedacht aan "Club" maar ik ben niet zeker of ze dat daar verkopen....

Groetjes

Tinnie
15-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1189

Tamara
21-5-2011
 Meld misbruik20-2-2011 20:09:25

Ik heb de mijne gekocht bij AVA, je kan er ook ineens de bijhorende envelopdoos bij kopen. Handig!

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik20-2-2011 21:30:05

Bij AVA en hebben ze zelf gepersonaliseerd

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik20-2-2011 22:11:50

Hey,

Ik heb het mijne in de Club gekocht. Dus je gaat er daar zeker vinden. Mijn ervaring leerde dat de Club goedkoper is dan Ava voor gastenboeken (soms voor hetzelfde "model")

groetjes

sofie

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik21-2-2011 7:16:02

Hey,
Dat van ons kwam ook van Ava en hebben we zelf gepersonaliseerd.
Groetjes,
ilse

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-2-2011 16:02:03

Ava, Fun,...

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik21-2-2011 22:41:20

Bij club hebben ze het zeker :)

Greet
15-4-2011
 Meld misbruik24-2-2011 17:58:08

Hey,
Ik zag net dat we op dezelfde datum trouwen. Dus voor ons werd het ook tijd om werk te maken van het zoeken naar een gastenboek. Wij hebben dit uiteindelijk via het internet besteld. We hebben de bestelling afgelopen maandagavond geplaatst en woensdagvoormiddag werd het al geleverd. Hier is de website: http://www.onestopweddingshop.nl/frmArticles.aspx?boid=...

Groetjes,
Greet

Tinnie
15-4-2011
 Meld misbruik25-2-2011 8:31:20

Hey,

thx Greet er staan een aantal mooie exemplaren tussen :-D

ingrid

Meld misbruik8-4-2011 0:25:00

Dag Tinnie,

Wat dacht je van een leuk gastenboek zoals deze van Amelie Poulin uit de film "Le fabuleux destin d'Amelie Poulin.  Zij knipt fotostrookjes, gemaakt in een fotohok zoals je die vindt in sommige stations of warenhuizen, in stukken en plakt die in een fotoalbum en schrijft er tekst bij.
Je kan voor je feest een fotohok of fotoradar huren.  De genodigden laten zich fotograferen en onmiddellijk komen er 2 strookjes met foto's uitgerold. Een foto van het huwend koppel en een bedanktekstje kan op voorhand worden geprogrammeerd en wordt op elk strookje onder of boven de andere foto's afgeprint. Leg een mooi boek met blancobladen of een fotoalbum met een schaar, lijm en pen naast het fotohok/radar.  Laat de genodigden zelf 1 strookje bewerken en in het boek plakken met een leuk tekstje ernaast.  Het andere strookje kunnen ze als aandenken meenemen.  
Fun gegarandeerd voor de genodigden en nadien hoef je geen bedankingskaartjes meer op te sturen.
Info over het fotohok/radar vind je terug op www.Partyflash.be .

Groetjes,
Ingrid 

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...