Terug naar overzicht
Dag Joanne Een grote keuze is er niet, maar de keuze was vorige maand wel divers. Er stonden een 7-tal schoentjes. Ook de schoenen van Nathan kan je in elke kleur krijgen, geloof ik. (Heb ik niet naar gekeken wegens te hoog.) Ik was aan het twijfelen tussen 2 schoentjes. Het ene paar was er niet in mijn maat en die laten ze nu blijkbaar op mijn maat maken, zodat ik kan kiezen voor de schoenen die het gemakkelijkst zitten. Ik heb nochtans zelf niet gevraagd naar die service. Wel echt vriendelijk, vind ik. Succes met je zoektocht! Groetjes Ellen
Oh ja, de schoenen zijn van Luca Renzi en Chiemihara (ofzoiets).
Hey, Ik ben daar vorig jaar ook geweest voor mijn bruidsschoenen. Heb gekozen voor een paar van Chie Mihara. Verkoopsters waren er zeer vriendelijk. De schoen was niet echt mijn maat, maar ze hielden hem opzij (van dat merk hadden ze maar een maat per paar en bijbestellen was niet mogelijk). Ben dan nog in andere winkels gaan kijken en heb dezelfde schoen uiteindelijk in Hasselt gekocht, paste beter van maat. Voor Moernaut was dit geen probleem. Super service!! groetjes sofie
zijn de prijzen hier ok??
De mijne kwamen ook van hier. Van het merk Luca Renzi. Niet overdreven veel keuze in typische bruidsschoenen, idd een 7-tal zoals hierboven is vermeld, maar je kan uiteraard ook naar de 'gewone' witte schoenen kijken, hé! Prijzen voor de echte trouwschoenen liggen toch rond de €150. Prima service! Tip: Je krijgt via je kasticket ook 10% van je aankoopbedrag terugbetaald op een volgende aankoop. Als er nog mensen van de suite zijn die schoenen moeten hebben (of je man...), kan je die ook meteen laten meegaan en reken je af op verschillende kastickets. De eerste kan dan zijn kasticket doorgeven aan de tweede, zodat hij de korting al meteen heeft! ;-) Heb ik ook zo gedaan met mijn mama!