TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
21-5-2011
|
20-2-2011 23:21:11
Oh, da's echt men grootste stress tegenwoordig .. Wij doen sinds september aan koppeldansen (gewoon omdat het leuk is, niet perse voor de trouw) maar nu vraag ik mij af of ik al die fijne dansjes (én onze openingsdans!) wel zal kunnen dansen met men kleedje .. 'k Begin zelfs te twijfelen aan men keuze daardoor want ik wou oorspronkelijk helemaal geen sleep. Ik volg dus mee en ik hoop dat er wat tips komen! En ik ga 't binnen 3 weken eens testen als 'k mijn kleedje nog eens ga passen ..
|
|
tamara
9-4-2011
|
20-2-2011 23:29:43
ik zit daar du sook enorm mee , ook ik wou eerst geen sleep maar ja ik vond men kleed zooo mooi toen ik hem ging passen dus de sleep hoorde er eenmaal bij
maar nu bij al dat oefenen voor de dans zit ik er enorm mee ....
|
|
Evelien
1-9-2012
|
21-2-2011 7:01:37
Bij de trouwfeesten die ik al gezien heb, droeg de bruid ofwel haar sleep over haar arm (bij een erg lange sleep), ofwel werd dit met speltjes of met lintjes langs de binnenkant van haar kleed vastgespeld. Dan is hij volledig uit de weg tijdens het dansen.
Groetjes!
|
|
Melanie
21-5-2011
|
21-2-2011 7:38:01
hier maken ze ook een knoopje vast aan mijn jurk en kan ik hem dan's avonds vastmaken zodat ik er geen last van heb op het dansfeest
|
|
Aurelie
13-5-2011
|
21-2-2011 7:50:12
Ik heb gezien op het laatste huwelijk dat ze een soort "haak" had dat ze gewoon aan haar dom kon vastmaken en haar sleep was gewoon naar boven... Ik ga dat ook vragen!
|
|
heidi
|
21-2-2011 8:06:24
ik ben in 2009 getrouwd, mijn sleep werd tijdens de openingsdans omhooggestoken met een soort van haakje, alleen na een paar hevigere dansen begaf deze het en heb ik zo verder gedanst...bij sommige dansen (zoals onder de armen door lopen) werd mijn sleep door degene dat achter mij stond vastgehouden)... ik heb er me ook niet druk om gemaakt als er soms iemand op stond (in de kerk stond de pastoor zelfs op mijn kleed, hij zei dat ik mocht doorgaan na het handtekenen maar toen moest ik hem duidelijk maken dat hij op mijn kleed stond, een leuk moment dat op onze dvd staat)...
maak je er niet druk in, dit loopt allemaal los...
|
|
renske
12-8-2011
|
21-2-2011 8:28:12
zit ook met dit probleem enorme sleep ik ben nu wel geen dansbeest maar op onze pag zal het ^wel moeten hé aan de bruidswinkel toch maar vragen om iets te voorzien dan.
|
|
tamara
9-4-2011
|
21-2-2011 8:57:58
ik heb nu al wel gemerkt dat er twee lussen aan men sleep hangen maar ik had geen idee waarvoor die dienden hihihihi , toch ga ik proberen om het zo te doen zonder ze te moeten vastknopen maar nu weet ik tenminste al wel wat ik kan doen als het helemaal niet lukt , nu alleen terug contact gaan opnemen met de winkel om te horen welk de beste manier is om de sleep desnoods omhoog te doen
|
|
Jessica
26-8-2011
|
21-2-2011 10:05:34
Ik heb een kleedje waarbij ik mijn sleep eraf kan halen :)
Ik wilde ook eerst helemaal geen sleep, maar het kleedje was zo mooi! Dus ja, die sleep hoorde erbij. Toen ik hoorde dat je die eraf kon halen, was dit toch wel doorslaggevend om te beslissen
|
|
Annelies
2-10-2010
|
21-2-2011 13:03:44
Heyla, Van mij hadden ze een lus bevestigd om mijn kleedje vast te kunnen houden aan mijn pols. Bleek tijdens het dansen dat het niet voldoende was. Heb de rok/sleep de hele avond moeten vasthouden. Ik had ook een doos veiligheidsspelden bij, maar door het gewicht begonnen die gewoon door te scheuren. Best wel ambetant, maar het hoort erbij ...
|
|
daphne
27-8-2011
|
21-2-2011 13:09:29
De couturenaaister zei me dat een sleep van 75 cm ideaal is om mee te krijgen bij het draaien enz. Dus heb ik beslist om mijn sleep 75 cm te houden, zodat ie gemakkelijk meedraait. Anders idd met lusje of stuk dat je onder je kleed kan steken.
|
|
Evelien
9-7-2011
|
21-2-2011 13:35:46
Mijn sleep kan er ook af, hoera :) In de winkel zeiden ze dat ze het anders gewoon vastmaakten aan een broche of haakje ofzo...
|
|
Annelies
7-8-2010
|
21-2-2011 13:39:46
Hallo,
Mijn kleedje had ook een hele lange sleep. Onze openingsdans was een hele choreografie met rumba en argentijnse tango. Bij mij is de hele sleep onder het kleedje in gespeld. In de winkel hadden ze gezegd dat dit makkelijk zou gaan met 1 veiligheidsspeld. Wij hebben er uiteindelijk een 20-tal nodig gehad. Maar alles zat eronder! Wij konden onze dans onmogelijk doen met een sleep, en met een lusje aan de vinger zou ook zeker niet gaan.... Dus afhankelijk van je dans zou ik de sleep toch onderin maken met speldjes...
Groetjes
Annelies
|
|
evy
18-6-2011
|
21-2-2011 13:48:38
ik vroeg zonder sleep en de winkel zei dat als het omwille van dans was
dat ze een systeem maken, dat je idd met een knopje of speldje de sleep gewoon volledig onderin kleed hangen en je precies een kleed zonder sleep hebt, geen last meer dus...
best gewoon is in de winkel vragen!! zij weten altijd raad!
grtjes
|
|
Yicke
26-2-2011
|
21-2-2011 16:50:22
Er zijn aan de binnenkant van mijn kleedje lintjes voorzien om de sleep mee op te binden. Dan is het gewoon een lang kleed, en in principe dus dansbaar. Wij dansen nu wel niet, maar goed, door het op te binden met de lintjes, heb je er dus geen last meer mee. Die sleep is dus alleszins geen punt meer om je zorgen over te maken!
|
|
tamara
9-4-2011
|
21-2-2011 18:26:47
bedankt dames !!! in ieder geval heb ik nu veiligheidspelden genoteerd op men lijstje om op de dag mee te nemen :-)
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|