Terug naar overzicht
Hey Liesbeth! Ben er zeker van dat alles schitterend zal verlopen! En al gaat er iets fout, dan moet je er maar eens mee lachen, uiteindelijk ben je toch omringd door vrienden en familie hè! Maak er een schitterende dag van en geniet ervan!Isabelle 20/5/06
Dag LiesbethGeniet met volle teugen van je dag. We zullen mee duimen voor mooi weer, maar moest het toch niet zo zijn, laat het niet aan je hart komen, foto's in mist hebben ook z'n charme!GroetjesVicky09.09.06
uiteraard houdt dat op met miezeren... Geen stress! Wij zitten met hetzelfde ;-)groetjes,Els1-4-06
Hoi hoi!Hier ook stress met hopen! Ik ben snipverkouden: hoofdpijn, snotneus, keelpijn en een vreselijk ellendig gevoel. Ik moet ons gastenboek nog afwerken, onze doos voor de kaartjes maken en onze openingsdans nog inoefenen. Nooit gedacht dat ik zo zenuwachtig zou zijn. Gelukkig is mijn vriend nog de kalmte zelf. wij duimen ook voor beter weer. Veel succes overmorgen en laat nadien maar weten hoe het is gegaan!Liefs van Saskia en Jimmyusers.poink.be/saskiaenjimmy
hey Liesbeth en alle andere die dit weekend trouwen, Het wordt fantastisch dat kan ik jullie garanderen. Jullie hebben vorig weekend voor ons geduimd, ik doe met heel veel plezier hetzelfde voor jullie. Je hebt alles gedaan wat je kon en wat zou er kunnen mislopen .... en dan nog vooral genieten genieten genieten en je verder niets aantrekken. Je zal wel zien, het wordt een dag die je nooit meer vergeet. succes !!!!! ine