Nu Online
Momenteel zijn er 331 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijzen trouwringen

21-2-2011 0:47:41
Hallo, weet er iemand een site waar je de prijzen van de trouwringen terug vindt? grtjs katrien

katrien
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 985

Tinnie
15-4-2011
 Meld misbruik21-2-2011 8:27:07

De meeste prijzen van de trouwringen staan gewoon op de website van het merk en veranderen van dag tot dag (adhv de goudprijs).

Zorg er dan ook voor dat je de prijs van de ring per dag weet. De winkels verkopen normaal dezelfde prijs dan op internet. Zoniet doen ze een stukje van de prijs af (zo hebben wij het ook gehad) maar je moet het natuurlijk wel zelf aangeven.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-2-2011 15:49:31

Je zal verschillende sites en juweliers dan moeten afgaan, denk ik! Want er is natuurlijk wel véél keuze in trouwringen, hé! Begin al met het materiaal: goud, witgoud, zilver, staal, titanium,... Met steentjes, zonder steentjes,...

marcia
28-5-2011
 Meld misbruik21-2-2011 21:12:53

dag Katrien,

Op de site van fede di oro staan er prijzen vermeld, zodat je je al een beeld kan vormen. Is natuurlijk maar kleine greep uit het aanbod, maar toch...

groetjes,
Marcia

kathy
4-6-2011
 Meld misbruik22-2-2011 9:59:25

Ik heb de prijslijst van de trouwringen van Wim Meussen in mijn mail staan. Gëinteresseerden mogen een mailtje sturen naar kathy.vermeulen@gmail.com, dan mail ik de prijslijst door.

Ann
26-8-2011
 Meld misbruik22-2-2011 17:29:43

Wij hebben ringen van Traditions. Ze hebben op hun site een ringconfigurator waar je zelf je ring kan samenstellen. Erg handig!

http://www.tradition.be/ringbuilder/Default.aspx?lang=nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...