Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

We zijn aan de 80 gekomen!

21-2-2011 9:05:58
Joepiiee,

Deze morgen was er nog maar 80 dagen op de teller!

Maakt ons erg happy want we kijken echt uit naar onze dag!

De eerste "tegenslagen" zijn ook al binnen. Zijn nicht kom niet omdat "ze geen geld heeft voor een mooi kleed". We zeiden dan van "dat moet geen kleed zijn van honderden euro's, zolang je er feestelijk uit zie". "Ahja neen dat gaat niet" was de reactie. En omdat die nicht niet komt, komt de andere nicht ook niet ...
Hij is/was natuurlijk vrij woest.. Dat ze niet eens die moeite doen ...

Tussen hem en zijn pa is het weer koek en ei ! Dat hoor ik echt super graag en ik zie dat het hem ook deugd doe Zijn vader heeft dit weekend mijn mama ontmoet (argh nerveus dat we beide waren!) maar dat ging goed. Veel over de trouw gebabbeld enz... Altijd leuk

En dan gisteren zijn moeder... Njah dat zal een geval apart blijven eh ... Ze was dus een maand geleden in paniek omdat ze niet wist waar een betaalbaar kleed te gaan halen... Ik stelde haar voor om met mij en mijn mama en grootmoeder te gaan kijken in mijn winkel waar ik mijn trouwkleed heb gekocht, omdat ze daar goedkoop waren. Ik had toch 12 maart een afspraak... Ze zei ok. Gisteren kreeg hij de vraag dat hij er toch ook ging zijn... Ahja nee anders ziet hij mijn kleed eh. Blijkbaar wil zijn stiefpa niet mee en ze zag het niet zitten "om alleen te gaan". Mijn verloofde zo van: "maar alle ma, Lieke en haar ma en grootmoeder is daar, t'es daar ook een verkoopster enz". Haar reactie was tja... "Ja maar het is toch niet de bedoeling dat ik iets aandoe dat ik niet graag zie, ik wil op mijn gemak zijn". En zijn reactie (hij kwam wat vies ): "Ja nee ge kiest zelf uw jurk, neemt er een paar en past ze en dan zullen ze eerlijk zeggen ofdat u staat ja of nee!".
Ze dacht dus waarschijnlijk omdat ze meeging met ons, dat ik zal kiezen wat ze ging dragen, terwijl ze al van het begin weet dat dit totaal niet onze bedoeling is, gewoon we vragen geen wit (ze dacht aan donkerrood of zwart).
Ahlalalala ouders eh ...

Ik mis nog enkel 3 antwoorden ivm aanwezigheid en onze gastenlijst is dan ook compleet se!

We zijn dit weekend ook achter onze "bedankingen" geweest ! Dat was ook enorm leuk want we hebben, door alles zelf te maken, heel wat uitgespaard. We hebben voor alles € 60 betaald!! Whoehoe !!

Dan voor de rest gaan we beginnen brainstormen over de tafelindeling. We hebben daarvoor nog tijd genoeg eh

Dit weekend gaan we nog de laatste stap nemen qua decoratie, en onze balonnen gaan bestellen se! Niet teveel, gewoon zo'n pilaar voor aan de ingang bij mijn ouders en een plofballon voor met de openingsdans!

Dat zijn zowat mijn laatste updates! Alles gaat dus vrij vlotjes, ik heb nog geen miserie tegengekomen. Ik kijk natuurlijk ERG uit om mijn kleed terug aan te hebben de 12de maart en ben benieuwd wat mijn schoonmama zal zeggen se

Mijn ma is eigenlijk ook wel erg ... Ze vroeg nu onlangs om met mij naar de zonnebank te gaan ... En toen ik ermee begon "aaah da is zo slecht en dit en dat"... Hahahaha

Ik moet zeggen dat ik erg blij ben dat alle ouders aanwezig gaan zijn EN dat ze zich allemaal zo "interesseren" in de trouw. Zal nu tenminste niet het gevoel hebben dat er iemand ontbreekt !!

Voila dus eens een positief berichtje van onze kant uit !!!

Aurelie
13-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 608

julie
28-5-2011
 Meld misbruik21-2-2011 9:21:08

Hey Aurelie,

Tof nieuws. Ik heb soms ook het gevoel dat de voorbereidingen van een huwelijk meer gaan over het bemiddelen tussen familie dan over het echte voorbereiden van de dag zelf!

Mijn schoonfamilie heeft ondertussen ook kledij gevonden. Een grote opluchting en uiteraard nog het meeste voor hen. Brengt ook echt wel stress met zich mee voor de meeste mensen om alles te kiezen.

Heb je de uitnodigingen al verstuurd dan? Is dat niet vré vroeg? Of bedoel je over gewoon mondeling bevestigen van aanwezigheid?

Aurelie
13-5-2011
 Meld misbruik21-2-2011 9:25:17

We waren een beetje verplicht van ze te sturen want velen vroegen erom ivm congé werk (de meeste vergeten dat we op een vrijdag trouwen) Ze moeten dat soms goed op voorhand bewijzen dat ze naar een trouw gaan en dus hebben we gevraagd om te bevestigen rond eind februari.

Niemand heeft erover geklaagd dat het te vroeg is, integendeel. Zelf vond ik het ook vroeg, maar kom ... Als uw genodigden al blij zijn, is het ook al veel

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik21-2-2011 10:51:48

Inderdaad, ook wat leuk nieuws uit bruidjes-land :-).

Leuk voor je!!

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik21-2-2011 20:36:16

wat is een plof ballon aub?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...